1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ga mijn PS4 versie verkopen of proberen terug te brengen en dan op de Series S spelen. Dan is het tenminste steady 30 fps nagenoeg altijd.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoe is CD Projekt in korte tijd zo gigantisch hyped/groot geworden eigenlijk? I mean Witcher 2 was nog best niche maar wel enorm sterk, maar ook die game had nog wel updates nodig voor veel foutjes en whatever. Witcher 3 was hun magnum opus wat destijds alles goed deed I guess waarmee ze zo 'groot' zijn geworden? Ik heb die game zelf nooit uit kunnen spelen omdat ik het eigenlijk meh vond in vergelijk met Witcher 2. Hou die Rockstar type trailers maar achterwege in het vervolg. Ik zie het wel ergens volgend jaar na 22482 updates of het nog boeiend is om mijn exemplaar op te starten. Ze hebben iig miljoenen verkocht maar ongetwijfeld een harde klap gekregen qua imago (wat ze sowieso al hadden met alle issues voor de release).
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Witcher 2 idd al bekend en geliefd bij een klein publiek.
    Witcher 3 vokgens velen een masterpiece. Vervolgens twee geweldige uitbreidingen met zeer veel value for money.

    Speelt ook mee dat dit een dev is die we kunnen vertrouwen. Pro-consument, pro-gamers, dus ze zullen niet snel nickel & dimen, blijven hard werken om hun games te verbeteren, gratis upgrades, en deze game (2077) in een wat meer mainstream genre, scifi, beetje schieten, schitterende trailers, ambitieus, etc.

    Niet zo vreemd dat veel gamers hier naar uitkeken. Beetje klote qua launch, met al die bugs enzo, maar goed, was ook niet onverwacht, en dat zullen ze echt wel aanpakken allemaal.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Game op de PS5 bevalt me echt heel goed!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja en track record van CD Projekt Red op de consoles is ook niet echt top te noemen :+. Maar Cyberpunk is wel het uiterste. Denk dat een exclusive PC release nu en dan volgend jaar nextgen consoles beter was geweest.. The Witcher 1 is PC exclusive en 2 ook lange tijd, waarom nu niet dan?
    Nu heb je miljoenen teleurgestelde concumenten.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Echt een wereld van verschil op de Series S. Wat een SSD en een sterkere CPU kunnen doen tov PS4 Pro..
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het verschil is vooral de SDD. De processor is niet veel sterker dan de PS4pro, toch? Wel een stuk nieuwer, dat zeker.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dezelfde CPU als de X, alleen 0.2 Ghz slomer.
    Custom AMD 8-core Zen 2;
    Series X: 3.8 GHz, 3.6 GHz with SMT
    Series S: 3.6 GHz, 3.4 GHz with SMT

    GPU is kwa TFlops wel ongeveer gelijk aan PS4 Pro.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Tips om de PC versie te tweaken, extra performance met minimale visuele impact. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2020
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698

    Mack valt reuze mee. :D
     
    VapoChill en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Valt reuze mee zegt die... (na het zien van deze review vraag ik mij toch serieus af of deze game uberhaupt wel binnen een half jaar gefixt kan worden, met vlagen zeer dramatisch)

    Maar goed, moge één ding duidelijk zijn: STOP PRE-ORDERING GAMES, for fucks sake! _O_
     
    Zifnap en VapoChill vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die laatste is een waarheid als een koe, dat doe ik dus zelf ook nooit. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem mee vond vallen over de graphics en het rpg gedeelte. Heb dat bug fest gedeelte voor mijn eigen hartslag maar niet gezien. :+
     
    Zumpelvelder en VapoChill vinden dit leuk.
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Welke Cyberdeck kan je het beste kopen, na de; Miltech Paraline waar je de game mee begint ?
    Of kom je in de game nog een Cyberdeck tegen in hoofd/side missions ?
    Wil er eigenlijk niet mijn laatste €$ eurodollar in pompen, want ze zijn nogal prijzig.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik neem al het negatiefs terug wat ik zei over deze game. Wat is dit fantastisch als je er de tijd voor neemt!!!!
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    +1 voor positieve instelling.
     
    Yellow 13 en Martijnn vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben nog niet zo heel ver, maar bevalt mij verder aardig. Alleen is het soms erg onoverzichtelijk. De menu's hadden van mij niet zo futuristisch gehoeven, want je ziet nu moeilijker wat wat is en of je niet een gebied ingaat wat te hoog gegrepen is. En het speels soms erg cluncky, vooral de voertuigen vind ik kut, maar ook het schieten is niet altijd geweldig. Bullet spunch, man, moet echt vaak veel kogels afvuren voor ze een keer neergaan. Far Cry 2 horror is het nog niet, maar mag wel wat vlotter neergaan. Welgeteld 1 glitch tot nu toe en ik zit eindelijk in act 1. Nog geen bugs tegengekomen verder, maar echt veel vrijheid heb ik nog niet, dat moet er wel bij gezegd worden. :)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514




    BALLAD OF GAY TONYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
     
    Barbabravo en Martijnn vinden dit leuk.
  18. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Schattig hoor, die mini-caps :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik moest wel weer na je pm he
     
    Garrett vindt dit leuk.
  20. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188

Deel Deze Pagina