Heb je uberhaubt wel gelezen wat er over de game wordt gezegd? Een greep:
- Politiesysteem is pure puin, popo achtervolgt je niet, spawnen gewoon letterlijk naast je
- Autos veranderen wanneer je achterom kijkt
- Er valt los van sidemissions geen fuck te beleven in de wereld, gewoon niks.
- Stad is niet zo crowded als beloofd, AI van de stedelingen en auto's bestaat gewoon niet, wagens zoeken geen andere weg wanneer je er voor staat
- Uberhaubt launcht CDPR een game die gewoon praktisch niet af is. Na 8 jaar. En nog eens puur puin loopt op vorige gen. Kom aub niet met opmerkingen als Ja MAaR HIj Is VoOr NeXT gEN, dat is gewoon complete onzin,
er is zelfs een speciale Xbox One editie voor uitgekomen (LOL):
- Op previous gen ziet het er gewoon niet uit, onzin dat dat niet er decent uit kan zien, zat andere developers hebben dat ook geflikt. Check ook s Miles Morales op PS4 bijvoorbeeld, prachtige game, loopt als een zonnetje.
- Als CDPR een PC dev is, fine, release het dan niet op consoles. 80% heeft de game op console aangeschaft en het loopt niet. Maar nee geld. Logisch.
- Er is een immersive RPG beloofd, dat is het niet. Nee na release even aangepast naar action adventure. Misleiding.
- Leuk dat je als dev nu met een statement komt, met We HaDdEn MeEr AaNdAcHt AaN PrEv geN mOEtEn BeStEdeN, joh, je weet dat dondersgoed.
- Willens en wetens heeft de dev 0,0 laten zien van de previous gen, het is pure misleiding.
- De game is letterlijk voor de PS4 gemarketed met graphics van de PC versie, pure misleiding
- Check de eerdere gameplay announcements vs de builds van nu, complete downgrade
- Als dit een Ubi game was geweest dan bestond Ubi niet meer, maar CDPR is heilig ofc. Maar gelukkig worden mensen wakker (
)
Prima allemaal dat mensen zich ermee vermaken (en dat ga ik ook gewoon doen hoor, vibe is gwn top, en ik ga het niet beschouwen als een open world RPG maar gewoon als een scripted shooter met RPG elementen in een open wereld), maar het valt verder echt niet te ontkennen dat dit de meest rampzalige launch is sinds tijden. Kun je wel alles patchen en beloven dat het na een jaar allemaal wel loopt (en dat zal het ongetwijfeld ook doen), maar dat is precies hetzelfde wanneer ik nu een Tesla aanschaf met 3 wielen en de leverancier belooft over een jaar de vierde. Ik lul maar wat.
Klik om te vergroten...