Wel zonde dat het spel zo slecht is zeg. Ik heb het nog niet gespeeld en ben nu zelfs aan het twijfelen om hem terug te brengen als dat kan. Ik heb er wel €65 voor betaald inderdaad. Ik heb tussen Kerst en NYE zelfs vrij genomen (een kostbare zaak als ZZPer) om hem te spelen. Alleen ga ik hem volgend jaar ook niet op verbeterde kwaliteit op next gen ofzo spelen, die ga ik toch niet kopen.
Ik vind het met name zonde omdat ik normaal alleen games koop waarbij je veel kan exploren. De enige games die ik in de laatste tien jaar nog gekocht heb zijn: Skyrim, Fallout 4, GTA V, Red Dead Redemption 2 (en Subnautica als kleinere uitzondering, maar nog steeds een toffe game). Ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk van de storyline af te wijken, te ontdekken en kleine side shit te doen. En het leek erop dat Cyberpunk echt perféct in dit rijtje zou passen. Met veel verticality in de stad, lekker buitengebied met waarschijnlijk weirde shit, veel customizing opties, etc. Maar dat lijkt dus allemaal niet te zijn? Plus de AI is gewoon ronduit slecht?
@Reckuuza: wat zeg jij? Refunden of houden en gewoon door de storyline heen rushen en zo min mogelijk naar de slechte shit kijken?
Klik om te vergroten...