1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zal ongetwijfeld ook met de afronding van het financieel kwartaal te maken hebben. Management en aandeelhouders hebben ook invloed op zo'n project. Die game "moet" er dan uit.

    @Alexknl goede voorspelling gedaan
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Wel ziek dat je ook een refund kan krijgen van je fysieke game. Dat heeft nog nooit eerder plaatsgevonden.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Doe de review niet godzijdank.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Tsja, als jij een release window met zelfs concrete datums aangeeft aan de consument, dan moet je wel zorgen dat je product in de basis grotendeels zoals beloofd opgeleverd wordt. Dat is toch echt een klassieke software management fout, waarbij het management iets in een tijdframe belooft zonder bij de ontwikkelaars te informeren of het uberhaupt wel mogelijk is om in een dergelijke tijdspanne op te leveren. En dat in combinatie met teveel willen en beloven zonder eerst een goede basis te ontwikkelen. Ambitie + scope creep + slecht management ten top.
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    En dit is niet de eerste keer dat een project van zo'n lange duur totaal verkeerd loopt. Meestal is het beter dit soort projecten tot max vijf jaar te laten lopen en liever zelfs nog korter.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nou mensen, voor degene die in de harde lockdown komen, enjoy Cyberpunk month!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Speel nog liever Monopoly met m'n familie.
     
    Tyrant, Garrett en Martijnn vinden dit leuk.
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    L O C K D O W N!!! Betekend géén familie bezoekjes. Dus gewoon laten palen in die steeg in Cyberpunk.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wel zonde dat het spel zo slecht is zeg. Ik heb het nog niet gespeeld en ben nu zelfs aan het twijfelen om hem terug te brengen als dat kan. Ik heb er wel €65 voor betaald inderdaad. Ik heb tussen Kerst en NYE zelfs vrij genomen (een kostbare zaak als ZZPer) om hem te spelen. Alleen ga ik hem volgend jaar ook niet op verbeterde kwaliteit op next gen ofzo spelen, die ga ik toch niet kopen.

    Ik vind het met name zonde omdat ik normaal alleen games koop waarbij je veel kan exploren. De enige games die ik in de laatste tien jaar nog gekocht heb zijn: Skyrim, Fallout 4, GTA V, Red Dead Redemption 2 (en Subnautica als kleinere uitzondering, maar nog steeds een toffe game). Ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk van de storyline af te wijken, te ontdekken en kleine side shit te doen. En het leek erop dat Cyberpunk echt perféct in dit rijtje zou passen. Met veel verticality in de stad, lekker buitengebied met waarschijnlijk weirde shit, veel customizing opties, etc. Maar dat lijkt dus allemaal niet te zijn? Plus de AI is gewoon ronduit slecht?

    @Reckuuza: wat zeg jij? Refunden of houden en gewoon door de storyline heen rushen en zo min mogelijk naar de slechte shit kijken?
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Als je hem wilt spelen om te exploren dan sowieso refunden. En sowieso geen vrij voor vragen.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik was eerst zwaar teleurgesteld in de game, maar nu ik het verhaal aan het spelen ben en steeds meer van de stad zie, steeds meer op m'n gemakje gewoon een rondje in die wereld loop en rondkijk is het gewoon erg tof gedaan. Ik ben zelf nog weinig bugs tegengekomen met pakweg 14 uur erin en speel het op PS4 pro en PS5.
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Waarom speel je eigenlijk op ps4 pro en ps5 tegelijk? :)
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Omdat PS5 mancave en PS4 pro slaapkamer.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Toch nog actie in de slaapkamer
     
    Cyndris, Zifnap, Martijnn en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    hihi
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Hij is goed.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal spelen op de Xbox One (niet X), volgens mij de slechtste optie als ik het zo hoor. :p Maar ik kan hem natuurlijk gewoon ff spelen deze week en kijken wat ik doe.
     

Deel Deze Pagina