Ik hoop dat ze het woord remake dan ruim interpreteren. Hoewel het verhaal tijdloos is, zijn de mechanics (=meer dan simpelweg controls) heel erg verouderd.
Opzich wel logisch toch? vind overigens levenscyclus van 8 jaar met na 4 jaar een Pro variant eigenlijk wel top
Inderdaad, maar ik vermoed eerst nog een slim versie gezien de backlash op het design van de huidige Playstation 5.
Game Awards 2020 is bezig. Perfect Dark zojuist aangekondigd. Gingen natuurlijk al een poosje geruchten, en nog geen gameplay (cinematic trailer), maar toch leuk ... Edit: Dit ziet er ook leuk uit ...
Perfect Dark is heel erg tof, maar ik wil meer zien dan een CGI trailer. Voor mij was dit toch wel het hoogtepunt van TGA: Die stijl is echt geweldig!
Iemand ervaring met “Her story”? Die Google detective ? En even heel wat anders “The Forrest”? Iemand ?
Is EA als racer publisher zo verkeerd dan? Met NFS al een mooie franchise in de portefeuille waarmee op last gen en die daarvoor toch aardig werd gepresteerd, Heat was echt een pareltje imo. En volgens mij is EA (buiten de dikke cash cows) niet super douchey bezig geweest deze gen, en hebben ze naast NFS toch ook wat riskantere titels gebracht die een relatief klein publiek van liefhebbers bedienen, zoals Unravel en A Way Out.
#5 op de lijst van meest gehate bedrijven in Mehrica in 2018 https://eu.usatoday.com/story/money...ricas-top-20-most-hated-companies/1058718001/ Zelfs ver boven facebook en de trump-company. Zo'n imago raak je niet zomaar kwijt. Als ik kijk naar hun 2020 releases, https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Electronic_Arts_games:_2010–present zijn ze niet heel actief geweest.
Nou gast, ik denk dat ik afgelopen zaterdag en vrijdag m'n breekpunt had. Na een aantal belachelijke potjes met @Fiasco en Seasons (4 van de 5 potten zieke lag, en de 5e pot die smooth liep natuurlijk, jawel, ik maak geen grappen, Liverpool, die niet kapot te maken is) ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Hoezo oh dear god? Codemasters is echt een enorme kutstudio de laatste jaren. Boeie dat ze worden overgenomen door een andere kutstudio.
Dat boeit wel... krijg je nog ergere games van. Al was F1 2020 een goede game binnen de categorie. Nu krijgen we er ook F1UT van... mark my words.