F1 2020 is een copy/paste game van hetzelfde niveau als FIFA. Met bugs en circuits die je terugnemen naar F1 2015, met een prehistorische engine. Kan EA echt weinig aan kapot maken.
Grootste 'issue' met deze take-over is vooral dat ik het 'lui' vind. 1,2 miljard om een al bestaande studio en games over te nemen. Schieten wij als gamers sowieso weinig/niets mee op, de geschiedenis van EA dat andere studios opkoopt belooft ook weinig goeds, en ik had veel liever gezien dat ze dat geld in nieuw talent, nieuwe studios, en nieuwe projecten hadden gestoken. Een nieuwe Def Jam, een nieuwe NBA Street v3, een nieuwe SSX, etc.
NFS Heat was trouwens wel geinig. Maarja, is dat EA of Ghost? Met EA heb ik indd vrij weinig realiseer ik me.
De Epic Kerstactie is gestart. Elke dag een gratis spel en een voucher van 10 euro korting na een aankoop. Vanaf 15 euro aankoop dacht ik. De eerste voucher krijg je cadeau. Verschil tov vorig jaar: er zit geen limiet op het aantal vouchers dat je kan bemachtigen.
Voor je spelcomputer! Anyway, gisteren Cities Skylines, vandaag Abe's Odyssey. Morgen Cyberpunk 2077. Of een andere game. Geen idee eigenlijk.
Die game is geen cent meer waard, dus voor een prikkie opgekocht door Epic en gratis voor één dag aangeboden in de Epic Store. Iedereen die game bij Epic downloaden, net zoals bij GTA5. En natuurlijk gelijk andere aanbiedingen in de store meepikken. KASSA. Ik vind het een geniaal plan.
De lijst met resterende gratis Epic games is gelekt. Tot nu toe accuraat gebleken: Cities: Skylines – December 17th Oddworld: New n Tasty – December 18th The Long Dark – December 19th Defense Grid 1 – December 20th Alien: Isolation – December 21st Metro 2033 (Original or Redux version) – December 22nd Tropico 5 – December 23rd Inside – December 24th Darkest Dungeon – December 25th My Time in Portia – December 26th Night in the Woods – December 27th Stranded Deep – December 28th Solitairica – December 29th Torchlight II – December 30th Jurassic World Evolution – December 31st
Ben benieuwd of het zo mooi wordt als hier wordt getoond. Ook met SP campaign. Heeft wel iets weg van Dragon's Dogma.
Er is altijd wel een naamloze game met prachtige graphics en setpieces maar die nooit zal verschijnen. Dit is er een van.
Ik zie geen reden om te wedden. Als het niks is, is het niks. Als het wel iets is, is het wel iets. Zo spannend is dit ook weer niet, maar het ziet er wel mooi uit en is het kijken waard. Klopt, althans ik vond het persoonlijk een erg mooie titel. Maar MMO only en ontzettend grindy. Ik hoop dat het SP component wel aanwezig is in deze nieuwe titel.