1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kun je nieuw topic aanmaken? Dit is cyberpunk bash topic
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Kutspel
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tsja. Dit had natuurlijk al jaren geleden gemoeten met wel meer games. Inderdaad wel blij dat het nu gebeurt, maar ze mogen van mij bij zowel Sony als Microsoft wel eens wat strenger zijn tegen wel meer devs. Net wat Mack al zei in zijn review: Hou op met die pre orders. Simpel zat, misschien dat als wij dat als consumenten leren en Sony en Microsoft dit soort devs harder aanpakken, dat het dan wel eens geleerd word. O en: Fuck investeerders en aandeelhouders nu even t.o.v. de consument. Alle drie de partijen rond deze studio zijn nu de sjaak, vandaar mijn wens om dit soort devs harder aan te pakken, maar de consument die betaald verdiend bovenal het meeste recht imo. :)
     
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb niet alle spelen die jij noemt gespeeld, Unity wel op de ps4. Die liep inderdaad ook niet echt soepel, maar de graphics waren wel schitterend.
    Cyberpunk loopt niet goed en de graphics zijn ook heel slecht. Kijk naar RDR 2, die is adembenemend mooi. Dus het kan technisch gezien wel.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    RDR2 is schitterend, maar lijkt me qua setting ook een stuk 'rustiger' en dus minder belastend dan een gigantische stad met meerdere layers, indoor locations, OV systemen, voertuigen, veel pedestrians, allemaal visuele effecten met neon en smoke enzo, etc etc.

    Cyberpunk is gewoon TE ambitieus geweest, en uiteindelijk na al die jaren toch gerushed op de markt gebracht. Dat zal allemaal grotendeels wel recht getrokken worden (al kon je veel issues voor last-gen base-consoles natuurlijk wel verwachten), maar voor nu is het natuurlijk gewoon een kut-release. Zal vast een prima game zijn/worden, maar NU is het dat (op consoles) nog niet.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik denk dat de fundamenten van Cyberpunk heus wel oke zijn. Als ik dit vergelijk met Fallout 4 zie ik echt wel meer diepgang in diverse systemen, maar ook een interessantere questlijn en meer keuzemogelijkheden. Die zaken kan je niet (veel) verbeteren met een patch, de bugs en hoe soepel het loopt wel. Daarom heb ik ook meer hoop dat Cyberpunk uiteindelijk een erg goede RPG zal worden. Maar dat kost zoals al hier eerder gezegd nog flink wat tijd.
     
    Yi-Long en fredfenster vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Overigens bizar dat de problematiek omtrent deze game vrij uitgebreid is opgepakt door regular media. In uitzending nos, item in fd.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het grootste gevolg van deze vreselijke release is natuurlijk dat CDPR enorm gezichtsverlies heeft geleden. Waar ze in ogen van velen de ideale developer voor de consument waren in de latere Witcher 3 jaren met de geweldige expansions is dit nu volledig teniet gedaan. Ik denk dat veel mensen het niet meer aandurven om een toekomstige game van hun te preorderen.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik hoop het. Maar om echt een beetje sprankeling in die wereld te krijgen hebben ze een lange weg te gaan. De wereld mist echt levendigheid, in dat opzicht delivert het gewoon totaal niet als rpg. Ondanks dat andere rpg elementen goed werken - sommige kritiek hierover is ook gewoon onzin, zoals dat keuzes geen invloed hebben - zorgt dat bij mij wel dat ik deze game veel meer als action genre beleef: een verder kale wereld zorgt dat ik die missies inga. Upgraden stel ik ook uit tot ik het ergens voor nodig heb, craften net zo goed. Als het meer als een rpg aanvoelde was ik daar meteen mee bezig. Ik kn me vergissen en dat ze dit veranderen in een game die predikaat rpg terecht mag dragen, maar anders lijkt het het volgende voorbeeld van open world die als zo'n sleurende toevoeging aanvoelt. Ik had de game in ieder geval, zoals vaker, veel liever lineair gezien als ik de missies en de wereld tegenover elkaar houd.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vuile kutzooi, alleen maar shit sinds die laatste nieuwe patch. Ineens allemaal bugs, schermpjes die open blijven staan. Soms werkt de back knop in het menu niet eens meer.....


    Ga wel refunden en fucking shark cards halen of zo voor gta online... Of DLC voor Laura's paardenpassie of iets.....
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2020
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mensen zijn erg vergeetachtig en weekhartig. Volgende game wordt ook massaal pre-ordered, let maar op. En zolang iedereen blijft pre-ordered blijven we dit soort situaties tegenkomen ben ik bang.
     
    fredfenster en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben nu eigenlijk wel voor een permanente ban van @AgentSmith . Haal hem ook maar uit de shop.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ja, doe maar ja.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet je vooral niet tegen mij PMen dat ik mag sterven. Post is gemeld. Niet zo butt hurt doen, want het is gewoon vervelend dat je die dingen voor grof geld doorverkoopt. Overigens maak ik zelden of nooit een opmerking in die richting over je. Ik wens dan ook dat je me niet doodwenst via PM.

    /Mod Meldingen ontvangen, bij deze een waarschuwing voor beide
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2020
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hoe is het nou stuk chagrijn ?
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Onze preorder koning is een scalper?
     
    Zifnap en AgentSmith vinden dit leuk.
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hahaha
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik vindt er niks vervelends aan anders...?? Ik mag wensen wat ik wil, aangezien jij weer naar doet, doe ik gewoon naar terug. Dus je begint met duwen en als er terug geduwd wordt dan is het dus blijkbaar aan. Wie de bal kaatst.... Maar goed dat je het gemeld hebt boomer, ik kan er niet wakker van liggen. Heb ook nog zoveel geld te tellen van de laatste PS5 scalp sessie, dus ik ga weer en laat me vooral weten of je er ook een wil, maak ik een mooie deal voor je. /Mod knip ...

    /Mod Meldingen ontvangen, doodverwensingen worden niet geaccepteerd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2020

Deel Deze Pagina