Zijn we het daar in elk geval over eens. Sommige verhaallijnen waren inderdaad tof, maar zelfs na het uitspelen van de MQ moet ik er volgens mij nog één, in het power 340 gebied van Engeland. Althans, zo staat dat aangegeven op de Alliance map.
Lunden bijvoorbeeld trok ik niet zo met die karakters die 9e eeuw stijl openlijk gay waren. Historisch gezien denk ik dat Odyssee zelfs nog geloofwaardiger is als het om de wereld en bepaalde karakters gaat.
Ik denk ook dat de wereld net iets te makkelijk in elkaar gezet is, ook al is het leuk om te verkennen. Wat ik al zei is dat er veel te veel kerken en abdijen zijn en veel te veel kleine muurtjes die jou en je paard afremmen. Op sommige momenten lijkt de wereld gewoon niet zo goed uit de oven te zijn gekomen, maar dat is ook het enige commentaar wat ik eigenlijk heb.
Er zitten ook mooie stukken tussen, ook wanneer je denkt dat de meeste historisch niet zo kloppen. Ik geloof namelijk niet dat Lunden destijds zoveel Romeinse shit nog had, terwijl het Rijk al zeker 400 jaar gevallen was voor Valhalla zich afspeelt. Maar goed; ik hou op, anders word mijn post te lang. De mooie stukken vertellen is echt een kwestie van uitzoeken en komt op de mening van één ieder aan.
Klik om te vergroten...