1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. straathond

    straathond Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben na 52 uur spelen mijn savegames kwijtgeraakt. M'n maat was hier gisteren en die was een new game gestart en nu is alles weg. Had rustig aan gedaan en veel dingen op flawless quality. Ubisoft connect staan nog wel m'n stats maar daar heb ik verder ook geen reet aan. Ben niet gemotiveerd om opnieuw te spelen, Ga het spel maar verkopen denk ik.

    Edit: lees dat het een soort bug is. Jammer dat ik het niet wist. Niemand hier problemen gehad dan?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2020
  2. Nanek

    Nanek Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja 4K, Philips Ambilight 9000. Dus dat zit wel goed. Zal er eens naar kijken
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Geen oudere autosave of handmatige save?

    Oh, er is een nieuwe game gestart, dat was misschien niet heel handig :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zou het niet zo heel leuk vinden na ruim 80 uur. :+

    Overigens ben ik de game nu wel een beetje zat na het uitspelen. Heb redelijk veel gedaan, maar moet ook nog erg veel, ook voor settlement level 6. Daarvoor moet ik nog veel raiden en ik kan er niet meer tegen dat ik steeds weer dezelfde vijanden tegenkom en op iets andere manieren afmaak. Ook zie ik toch net iets teveel het Ubisoft sausje in deze game, daarom raad ik jullie ook aan om niet zoals ik teveel voor de Main Quest te gaan, anders krijg je daarna echt een dip in je motivatie. =(
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nouja dan heb je in ieder geval wel het verhaal afgerond en weet je hoe het afloopt.

    Na jouw verhaal van aantal uur maar afgehaakt. Ben nu Bugsnax aan het spelen en is toch verassend leuk. Ook via Bol.com Tony hawk 1+2 voor 25 euro besteld.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Geen enkele game weegt tegen Bugsnax op. :9
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet niet of dit sarcastisch is bedoeld, maar het isnoprecht een vermakelijk spel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Iemand die z'n Ps4 kopie al wil verkopen?
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jahoor. Je mag die van mij voor 40 inc. Verzenden overnemen.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind dat Yule Festival toch wel weer leuk gedaan hoor. Hoop dat ze meer met seizoenen gaan doen de komende tijd. De game leent zich daar heel goed voor.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Voor degene die Valhalla hebben uitgespeeld, of ver zijn gekomen, hoe goed is de game nu? En tov zijn voorgangers?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vind hem beter dan Odyssee en stukken beter dan Origins. Vooral het vechten is geweldig. Alleen Eivor is een tamelijk saai karakter, denk dat ik bij nader inzien Alexios misschien wel fijner vind. Acteerwerk is imo slechter dan Odyssee, maar voor de rest is Valhalla overal bijna vooruit gegaan met de franchise. A.I. is om te janken, maar de puzzels en het verkennen blijven leuk zolang je het naast de MQ doet. Hetgene wat mij nog steeds stoort zijn de vele kleine muurtjes als je lekker aan het sprinten bent met je paard. Die muurtjes halen het tempo er wel een beetje uit. Mag wel iets minder. Besturing is geweldig, grafisch vooral de uitzichten goed, maar modellen karakters best wel poep. Veel gebouwen heb je na een tijdje wel gezien. En veel te veel kerken en abdijen imo. Ze staan bijna overal. Je eerste paar Cursed symbolen zijn best angstig om te doen. Op een gegeven moment heb je dat door. Leap of faith is toffer en gaat redelijk soepel op Xbox Series X. Alleen het klimmen en klauteren mag technisch gezien nog wel nagekeken worden. Gaat niet altijd soepel. Voor de rest denk ik wel het proberen waard voor de meeste mensen. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.736
    Acteerwerk slechter dan odyssee. Wow dat moet wel heel slecht zijn dan. Wel goed dat je toch iets fijn hebt genoemd.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vooral Eivor vind ik slecht. Een aantal doen het goed, maar dat zijn vooral de bijrollen.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke Eivor had je?

    Ik speelde met de mannelijke omdat ik de vrouwelijke stem minder goed vond. Vond de stem van mannelijke Eivor en de delivery van de teksten wel heel goed.

    Op zich is Eivor wel een redelijk ééndimensionaal karakter. Dat ligt meer aan het script dat de acteur vind ik.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben wel beetje gestrand denk. Zit in Lunden, maar voel me burned through. Heb ook amper time.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voelde voor mij vooral monotoon. Weinig diepgang in het acteren van Eivor. Alleen een bepaalde scène met Sigurd waarin Eivor hem helemaal flipt vond ik wel erg overtuigen. Daar waren er veel te weinig van. Die momenten. En het loopjongen spelen is in deze game ook erger dan bijvoorbeeld RDR 2. Arthur zat veel meer diepgang in dan Eivor. Het is vooral het verkennen en vechten wat mij het meeste plezier gaf.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Helemaal eens. Dat bedoelde ik met monotoon.
    Maar bij de verschillende verhaallijnen per gebied was het minder storend dan met Sigurd erbij.
    En de acteur was wel goed.

    Misschien dat dit ook een reden is dat ik het spel heb neergelegd. Loopjongen spelen is zo ouderwets.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zijn we het daar in elk geval over eens. Sommige verhaallijnen waren inderdaad tof, maar zelfs na het uitspelen van de MQ moet ik er volgens mij nog één, in het power 340 gebied van Engeland. Althans, zo staat dat aangegeven op de Alliance map.

    Lunden bijvoorbeeld trok ik niet zo met die karakters die 9e eeuw stijl openlijk gay waren. Historisch gezien denk ik dat Odyssee zelfs nog geloofwaardiger is als het om de wereld en bepaalde karakters gaat.

    Ik denk ook dat de wereld net iets te makkelijk in elkaar gezet is, ook al is het leuk om te verkennen. Wat ik al zei is dat er veel te veel kerken en abdijen zijn en veel te veel kleine muurtjes die jou en je paard afremmen. Op sommige momenten lijkt de wereld gewoon niet zo goed uit de oven te zijn gekomen, maar dat is ook het enige commentaar wat ik eigenlijk heb.

    Er zitten ook mooie stukken tussen, ook wanneer je denkt dat de meeste historisch niet zo kloppen. Ik geloof namelijk niet dat Lunden destijds zoveel Romeinse shit nog had, terwijl het Rijk al zeker 400 jaar gevallen was voor Valhalla zich afspeelt. Maar goed; ik hou op, anders word mijn post te lang. De mooie stukken vertellen is echt een kwestie van uitzoeken en komt op de mening van één ieder aan. :)
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja kan daar ook niet tegen dat overdreven forceren van minderheden en diversiteit. Wist het al toen ik het spel opstartte met de melding dat ze wel wilden laten weten dat het team van Ubisoft een divers team is met verschillende ideologieën.

    Vind het ook erg irritant dat iemand die gay is per se heel flamboyant moet zijn in een videospel.
    Zijn mensen die homo zijn zo blij dat ze vertegenwoordig worden in een spel dat het niet uit maakt dat het karikaturen zijn? Waarom had bijvoorbeeld Ivarr niet gay kunnen zijn?
     

Deel Deze Pagina