Volgende week twee weken vrij en geen reet te doen. Denk dat ik dit spel maar eens ga proberen. Ben benieuwd hoe ver ik kom.
Eindelijk verder gegaan met deze game. Nooit voorbij het begin geweest. Net het eerste serieuze gevecht gehad tegen de vreemdeling. Holy shitballs. Moest echt even bijkomen. Vet hoor.
Kwam net voor het eerst een Valkyrie tegen. Ze keek me aan..... en ik viel dood neer. The fuck? Nog even doortrainen blijkbaar.
Ja vond de eerste paar uurtjes beetje saai, maar begint steeds mooier te worden. Heel tof dit. Maar ja, als vader ben ik ook gewoon een sentimentele ouwe zak dus dat speelt ook zeker een rol.
You better anders was ik persoonlijk bij je langsgekomen en had je vastgebonden die game moeten spelen.
Hij heeft straks na ieder gevecht ook even een break nodig. Vond dat eerste gevecht tegen De Vreemdeling tamelijk intens al en vermoeiend, maar misschien is dat mijn autisme ook wel. Als ik op de Playstation game, is GOW wel mijn go to game.
Hoor wie klopt daar kinderen....hoor wie klopt daar kinderen? ..... Tis een vreemdeling zeker, zal eens even vragen naar zijn naam.