1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even hier op ingaan: Je weet dat je een creatieve modus hebt waar grondstoffen helemaal niet nodig zijn. Die kun je infinite aanvullen. Die modus is gemaakt juist omdat mensen niet van grinden houden zoals jij en ik. Generiek inderdaad, maar dat komt door het unieke algoritme waarmee de game is opgebouwd. Echter is de MP zeer aan te raden, ook in creatieve modus kom je mensen tegen. Co op heb je het meeste plezier, maar je moet ook een beetje je eigen doel zetten. Zou in elk geval de creatieve modus een kans geven, daar haal je voldoende plezier uit voor een aantal uren met 0,0 grind. :)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nee sorry, spreekt me nog steeds niet aan. Als ik een screenshot simulator wil doen speel ik Star Citizen wel.
     
    lwn en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je hebt dus niet het hele artikel gelezen. De Origins update is echt wel meer dan dat en er is een Free Play mode, ook wel speltype creatief, waar je vrij bent van grinden. Origins is misschien wel de grootste en meest uitgebreide update die er is voor de game.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vertel, die free play mode is leuk en aardig maar je hebt nog steeds niet echt een doel in de game. Dus, wat is er nog meer veranderd?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geen doel naast het verhaal uitspelen... een basis te bouwen en een planeet te zoeken waar het niet stormt en mooi klimaat heeft. Ik kan me wel wat bedenken hoor... en serieus Jorrie... die game kost geen drol meer. Zeker niet als die in de aanbieding is. Heb je wel eens gameplay opgezocht van mensen met een idioot mooie basis? In creatieve stand kun je ook gewoon online. Het gaat alleen veel sneller omdat je nooit hoeft te grinden. Er is echt wel genoeg te bedenken wat je zou kunnen doen en hetzelfde geldt voor de doelen. Dat verhaal is imo erg origineel.. zei het vreemd. En dan zijn er nog de side quests. Lees anders even wat meer over wat anderen nu van de huidige staat van de game vinden en hoeveel tijd sommige er nu instoppen. ;)
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb het spel gekocht en gespeeld, dit jaar ook nog gespeeld en kom steeds tot dezelfde conclusie.. Het voelt gigantisch doelloos aan, je hebt zo weinig te doen want een basis bouwen is leuk maar je kan er totaal niks mee 8)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het zou ook niets voor mij zijn, maar sommige gamers vinden het gebrek aan geformuleerde doelen juist leuk?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jorrie niet.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zeker, ik sprak ook voor mezelf :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Jongens, 3x raden welke game er ook gewoon next-gen gaat? Gratis ...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Nice filmpje. Jammer dat er zo weinig interessants valt te doen op die werelden. Althans, niet de gameplay elementen die ik zoek. Maar grafisch wordt dit wel steeds indrukwekkender.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zag dit ook voor de X voorbij komen. Kan je er ook nog ruim een week eerder van genieten en ook nog eens te verkrijgen via de GamePass. Win, win :thumbs:

     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Staat nergens een datum bij toch dus ik verwacht niet dat die patch er al is tijdens de launch van de XSX/PS5
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Tim vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    wat is die dikke muziek dan
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit nu de nieuwe game van HG te spelen, The Last Campfire. Wat een geweldige indie game is dat, over de zin van het leven. Love the Art style en muziek en Ember is gewoon een cute onschuldig karakter. Het proberen waard imo en nu in de aanbieding voor nog geen 12 euro. Standaard prijs is 15 euro, maar dat is die ook wel waard. :)
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    And uitgegamed dan :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu wel en ook 1000/1000. Hoefde niet alle dagboek teksten van De Zwerver, een personage in de game. Sad as fuck de game, maar damn, wat een voldoening. Puzzels vergeleken met Fenix totaal niet irritant. Het is meer een IQ test soms deze game. Nog steeds in de aanbieding ook op Live kerst/winter sale. Damn: Was er vannacht na het uitspelen gewoon even stil van. :oops:
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Weet je nu de zin van het leven?
     

Deel Deze Pagina