Ging uiteindelijk meer over dat je de vlam in je leven niet moest verliezen omdat je anders een verlorene zou worden. Speel die game nou maar, aanrader. Thanks, maar dan teken ik liever voor een echte psycholoog.
@Yellow 13 volgens mij speel jij best veel games zo met al die indies. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan het spelen van games?
Wat is een 'verlorene' ...? Welk nut heeft een denkbeeldige 'vlam' in je leven wanneer we maar een fractie van een fractie van een fractie van een zucht van een moment op deze blauw-groene planeet doelloos ronddwalen ... ? ... HAPPY 2021 IEDEREEN!
kan hier heel moeilijk inkomen.. zoveel gathering dit dat.. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Speel dan de creatieve stand, dan hoef je niks meer te verzamelen en kun je gewoon online dingen doen en plezier hebben.
Bewonderenswaardig hoe ze deze game blijven updaten. Heb hem sinds day 1; Helemaal kapot gespeeld, platinum gehaald. Maar wellicht dat ik hem ooit nog een keer opstart. Is een compleet andere game geworden hehe.
Five years ago today we launched No Man’s Sky. For the first time we watched players all over the world begin to explore the universe we had created. It was a nerve-wracking moment and the culmination of five years of very hard work for our tiny team (the average team size was just 6, and at launch was just 15). We knew this was the start of a journey, but never expected what a wild ride it would be. Today we’d like to take a moment to appreciate this milestone together. It hasn’t always been easy, but the thing that has been our guiding star throughout has been the players and the community. Behind every update, every video, every feature and line in a patch note is a team that cares so deeply for this game. Our journey continues with the announcement of Frontiers, our next major free update. This is just another step on our voyage and is coming soon. Watching that video even the team is surprised by just how much No Man’s Sky has changed over the years, but also how close it has stuck to that central vision of building a universe to explore. As I look back, I think of the big moments throughout development. Our journey really started from the moment we stepped out nervously on the Sony stage at E3 2014 to share the first gameplay of our ambitious project. It was months after we had our office flooded, and it felt like a small triumph to still be standing as a team.And finally, as we push forward to 2021, our next update Frontiers is something I’m very excited about. In some ways it is just another update, but in other ways it’s a missing piece of the sci-fi fantasy that we’ve always wanted to add, and very fitting for our fifth anniversary. There is still a lot we want to try, so much we are still excited for. The next step on that journey is not far off. We’ll have more to share on Frontiers with travellers very soon. We want to thank everyone who has travelled with us so far, and those that have still to join this ambitious voyage.
'gratis' Maargoed, je 60 euro is nu na vijf jaar pas iets waard. Had je het beter in bitcoin of aandelen kunnen stoppen. Je hebt het ontwikkelen van de game betaald.
Hoe uitgebreid is dat base-building nu inmiddels? Kun je echt je eigen creaties maken/vormen, of zit je vast aan een paar gebouwen waaruit je kunt kiezen? Kun je alles je eigen kleurtjes geven? Valt het een beetje te vergelijken met Dragon Quest Builders 2, waarbij je redelijk vrij bent in wat je wilt maken met je digitale blokkendoos?
Het is in feite een ruimtestation, maar zeer uitgebreid. Ik heb al heel mooie creaties bezocht in de 500 plus uren van de game. Ik denk dat je het ongeveer voor 90 plus procent je eigen smaak kunt geven. Geen dingen zoals schilderijen bij mijn beste weten.