1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik ben er voor je Yellow.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ging uiteindelijk meer over dat je de vlam in je leven niet moest verliezen omdat je anders een verlorene zou worden. Speel die game nou maar, aanrader.
    Thanks, maar dan teken ik liever voor een echte psycholoog. :p
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    @Yellow 13 volgens mij speel jij best veel games zo met al die indies. Hoeveel tijd besteed je gemiddeld per week aan het spelen van games?
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Wat is een 'verlorene' ...? Welk nut heeft een denkbeeldige 'vlam' in je leven wanneer we maar een fractie van een fractie van een fractie van een zucht van een moment op deze blauw-groene planeet doelloos ronddwalen ... ?

    ...

    HAPPY 2021 IEDEREEN!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Denk wel enkele tientallen uren per week.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Mag blij zijn als ik de 5uur per week haal

    : ')
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    kan hier heel moeilijk inkomen.. zoveel gathering dit dat..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Speel dan de creatieve stand, dan hoef je niks meer te verzamelen en kun je gewoon online dingen doen en plezier hebben. ;)
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bewonderenswaardig hoe ze deze game blijven updaten.
    Heb hem sinds day 1; Helemaal kapot gespeeld, platinum gehaald. Maar wellicht dat ik hem ooit nog een keer opstart.

    Is een compleet andere game geworden hehe.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Five years ago today we launched No Man’s Sky. For the first time we watched players all over the world begin to explore the universe we had created. It was a nerve-wracking moment and the culmination of five years of very hard work for our tiny team (the average team size was just 6, and at launch was just 15).

    We knew this was the start of a journey, but never expected what a wild ride it would be. Today we’d like to take a moment to appreciate this milestone together. It hasn’t always been easy, but the thing that has been our guiding star throughout has been the players and the community. Behind every update, every video, every feature and line in a patch note is a team that cares so deeply for this game.

    Our journey continues with the announcement of Frontiers, our next major free update. This is just another step on our voyage and is coming soon.

    Watching that video even the team is surprised by just how much No Man’s Sky has changed over the years, but also how close it has stuck to that central vision of building a universe to explore.

    As I look back, I think of the big moments throughout development.

    Our journey really started from the moment we stepped out nervously on the Sony stage at E3 2014 to share the first gameplay of our ambitious project. It was months after we had our office flooded, and it felt like a small triumph to still be standing as a team.And finally, as we push forward to 2021, our next update Frontiers is something I’m very excited about. In some ways it is just another update, but in other ways it’s a missing piece of the sci-fi fantasy that we’ve always wanted to add, and very fitting for our fifth anniversary.

    There is still a lot we want to try, so much we are still excited for. The next step on that journey is not far off. We’ll have more to share on Frontiers with travellers very soon.

    We want to thank everyone who has travelled with us so far, and those that have still to join this ambitious voyage.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dat allemaal gratis hé. Letten jullie even op grote devs. :rolleyes:
     
  15. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    'gratis'

    Maargoed, je 60 euro is nu na vijf jaar pas iets waard. Had je het beter in bitcoin of aandelen kunnen stoppen. Je hebt het ontwikkelen van de game betaald.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is ook niet zo moeilijk als je hooguit een kwart van je beloofde game uitbrengt.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2021
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Kijk vanaf 3:00 minuten voor voorspellingen.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Hoe uitgebreid is dat base-building nu inmiddels? Kun je echt je eigen creaties maken/vormen, of zit je vast aan een paar gebouwen waaruit je kunt kiezen? Kun je alles je eigen kleurtjes geven? Valt het een beetje te vergelijken met Dragon Quest Builders 2, waarbij je redelijk vrij bent in wat je wilt maken met je digitale blokkendoos?
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is in feite een ruimtestation, maar zeer uitgebreid. Ik heb al heel mooie creaties bezocht in de 500 plus uren van de game. Ik denk dat je het ongeveer voor 90 plus procent je eigen smaak kunt geven. Geen dingen zoals schilderijen bij mijn beste weten.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina