1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dan ga ik toch even de PS4 checken vrees ik, de Xbox One base versie is ook 860/900p waarbij PS4 1080p is. De game is gewoon blurry op basic Xbox One.

    En dan maar checken hoelang ik die slow paced shit volhou, so far beviel het goed. Dan zie je toch wel dat het level van detail games zoveel meer immersive en beter kunnen maken. En dat dit nog op een lastgen geperst heeft kunnen worden is insane (ahum Cyberpunk). Je hoed die er letterlijk wordt afgeschoten, interactie met je characters, je paard die schijt, ballen van je paard die krimpen, sneeuw wat je van de bomen afschiet, details van alle voetsporten etc in de sneeuw, je hebt ook wel echt t gevoel middenin de natoer te zijn. Mooi man.
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Vergeet niet om te eten, anders val je af. ;)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ja in dat soort shit heb ik dus precies geen zin, hopelijk kun je dat een beetje beperkt houden en dope missies playen.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Kan wel. Ik at ook zelden wat en dat slanke figuur beviel me wel.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Met een leren winterjas uit de oorlog erbij?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Het valt wel mee. In het begin van de game was ik zo overweldigd door alle systemen en shit dat ik de game heb weggelegd. Toen ik hem later weer oppakte merkte ik dat je na een paar uurtjes niet eens maar aan die systemen denkt. Je plopt af en toe wat eten naar binnen om te healen etc., dus eigenlijk hoef je daar geen rekening mee te houden.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Blijft irritant, de game heeft dat absoluut niet nodig en neemt wat van de vrijheid af vind ik.
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze hadden ook wat royaler mogen zijn met fast travel opties vind ik. Mensen die vanwege immersie alles te paard willen doen hebben de keuze. Ik hoef voor een laffe sidequest niet een kwartier te paardrijden.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Opzich wel lachen om te doen dat soort dingen als soort minigame, net als back in de days CJ continu pompen in de gym door op je toetsen te rammen en continu daarna buffed as fuck rondlopen (ging ook daarna nooit meer weg die spiermassa toch?), maar continu bijhouden ben ik ook niet van. Doet me dan denken aan survivalgames en dat is niet m'n genre.

    De sfeer in de game druipt er verder echt vanaf, en de story (hoewel flinterdun) in chapter 1 intrigeerde me wel, juist omdat alles zo geloofwaardig in beeld is gebracht. Hopelijk blijft het intrigeren.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Of fucking bloemen zoeken voor een bloemist. Gare quest waardoor ik niet meer voor 100 procent wilde gaan. 8)
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een hels karwei inderdaad en op een gegeven moment volkomen doorgeslagen in de hoeveelheid tijd daarin ging zitten. Zelfs met een guide, een map waarop de bloemen staan aangeven zoek je jezelf nog een ongeluk. 8) Denk zelfs wanneer je de quest's rondom die bloemen niet start je niet eens weet zou hebben van het feit dat er zoveel plukbare plantjes verwerkt zitten in de game, echt bizar.

    Maar wat blijft dit een fenomenale game op zoveel fronten!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
     
    Barbabravo en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Het eerste stuk vond ik wat minder, leek wel alsof er een heel agressief sharpening filter overheen gegooid is. De stukken erna zijn prachtig. Blijft toch wel de mooiste wereld ooit in een game.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Klopt, het lijkt mij ook niet lekker gamen als alles zo scherp is? Merk dat het ontzettend afleidt voor mijn ogen. Ik vond vooral de beelden waarin het meer bewolkt is (2:30 min) erg mooi.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zal wel wat meevallen als je bijvoorbeeld een 85 inch scherm hebt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Oh, 85 inch maar. Lekker om zo op je PC te gamen.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Kan je tegelijkertijd nek oefeningen doen, perfect toch?
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind het kwa game zelf ook één van de mooiste games ooit :D. Beter nog dan RDR 1 imo, dit is nu de beste western game.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Blijft zo jammer dat ze nooit met SP DLC zijn gekomen, helemaal aangezien ze er een heel gebied in gegooid hebben (uit de originele RDR) waar eigenlijk geen reet te doen is, helaas.

    Absoluut geweldige game, en ga hem ook opnieuw spelen zodra ik een nieuwe console en 4K TV heb.
     
    Matrix, Zumpelvelder en Barbabravo vinden dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Kwam vandaag een Instagram profiel tegen vol met absurd mooie screens gemaakt in RDR2, toont nog maar eens de pracht van de wereld en de hoeveelheid details erin verwerkt zitten...

    https://www.instagram.com/p/CUK03l2svRn/ _O_
     
    RaouLioo, WorkingTitle, Yerewn en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina