Coco was leuk toen ik hem zag, maar nog niet echt de behoefte gehad om hem opnieuw te bekijken. Vond hem ook niet heel zielig ofzo. Kan me in ieder geval geen tranen herinneren. Wel een schitterende wereld natuurlijk, een die we eigenlijk te weinig kennen en zien.
Het verschil met die shit van Dreamworks en Pixar is dat Pixar altijd wel refereert of knipoogt naar bepaalde themas ofzo.
Holy Moly, dank voor de tip! Net gekeken en wat was dit mooi. Hele concept was echt leuk, op vele wijzes een mooie hommage aan Mexico en een plot dat zowel veel interessanter was als meer tranen trok dan Soul.
Ja, Reck, als het een award categorie was dan had ik je wel genomineerd voor XBW Influencer of the year.
Daar zijn jullie nog niet ready voor joh. Next level is die shit Edit: sla The Midnight Sky maar over trouwens. Jezus wat kut.
Was ruk ja, leek ook alsof je naar 2 verschillende films zat te kijken waardoor je er totaal niet inkwam.
Van de week even Miracles from Heaven gekeken, wat een ranzige troep is dat. Zou me niks verbazen als een kerkgemeenschap die shit heeft gefinancieerd . Conviction was daarna wel even een goede tegenhanger voor al die zoete meuk, dat is echt wel ff wat meer in your face. Beetje Making a Murderer gevoel. Tussendoor nog even Greyhound gekeken, maar dat was echt een tussendoortje. Vond die absoluut niet sterk.
Wonder Woman 1984 is ook een flinke kutfilm trouwens. Best jammer. The Favourite ook gekeken. Was wel geinig.