1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    wat Yellow zegt, dat gedoe met die Animus komt amper voor in de game. Als dat minimale toch enorm afbreuk voor jou doet aan de game, dan zou ik er gewoon mee stoppen.

    Grafisch is de game prima. Vergelijken met exclusives lijkt me niet helemaal fair. Ik kan in ieder geval weinig titels noemen, die uitkomen op meerdere flatformen, en grafisch net zo mooi zijn als Valhalla.

    De combat wordt naarmate de game vordert wat interessanter door de abilities die je unlockt, maar blijft verder in de basis hetzelfde. Ik vind het prima.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Horizon zag er graphisch hetzelfde uit. God of War was mooier maar de paden die je bewandelt ook meer lineair met minder random vijanden en zaken die moeten worden ingeladen.

    Voor combat raad ik aan de skilltree goed te kijken welke skills je wilt. Daarnaast de books of knowledge zoeken voor ablities die je aan je k oppen kunt koppelen voor tijdens combat.

    Je kunt dan bijvoorbeeld tijd vertragen als je met boog schiet. Vijand tackelen en in zijn gezicht slaan op de grond, 2 stealth kills achter elkaar. Dode vijanden zijn speer of vijl oprapen en met 1 beweging een andere vijand mee spiesen op afstand...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je moet even geduld hebben tot je 2 handed wapens kan dual wielden. ;)
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Heb nu 2 dolken, als een soort keukenmachine hak ik in het rond. It’s very effective. Die drengr in Noorwegen is nu ook dood.

    Op de ps5 ziet het er wel echt goed uit. Op die plastic koppen na dan.

    Maar wat schijterwt zegt, bizar dat die animus dingen er nog inzitten, maak er een skipable cutscene van maar kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die graag deze scènes spelen. Het is handig om de verhalen aan elkaar te rijgen maar meer ook niet.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben zelf gestopt na 25 uur. Heb 10 minuten een Animus scene gehad. Valt wel mee dan toch?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vind het ook overdreven, maar goed, ieders zijn ding.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Keukenmachine stylo, heel goed
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ieder z'n ding indeed. Maar van een game die het moet hebben van zijn historische setting (uiteraard met een flinke dosis fantasie) leidt het gewoon af van wat de game zo tof maakt (of zou moeten maken).

    Hoe dan ook. Ik zie wel hoe Engeland bevalt. Hoop dat het 't sfeertje van The last kingdom benadert (wat ik in tegenstelling tot de meeste hier ook mediocre serie vond magoe :+).
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je het over die serie hebt, vind ik de game een stuk beter. :+
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ah eindelijk op een niveau waar ik zealots makkelijk kan killen. Ik had een beetje pech met de eerste 2 die allebei een heavy shield hadden, dan lukt het niet zo lekker met je dolkje. Enter harpooning en een volle adrenaline bar. 4x dat en de halve healthbar is weg. Daarna goed op tijd dodgen zodat de tijd langzamer gaat en sneaky in de rug poken.

    Ik had er ook nog eentje van een berg getyft, dat was helemaal easy
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Volgens mij kunnen we het AC1 en/of AC2 topic uit de kelders van XBW opgraven, en daar zullen we exact dezelde kritiek vinden op die animus/scifi bullshit die ze erin gegooid hebben.

    Blijft een irritant minpunt in de serie voor mij.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik zit nu op 50 uur in Valhalla en heb tot nu toe alleen 10 minuten in de "echte wereld" moeten spelen dus het is gelukkig niet meer echt aanwezig. Verwacht tegen het einde aan nog wel weer een nieuw stuk maar verder niet echt meer. Ook in Origins/Oddyssy was het minimaal aanwezig
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Klopt, in Origins/Odyssey was het gelukkig al een stuk minder, en dat karakter (vrouwelijk archeoloog) was een stuk minddr vervelend/saai/bland dan die gozer in de eerste games, maar alsnog stelde de gameplay niets voor en voegde het allemaal weinig/niks toe.
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat ook goed werkt bij die lui is die skill dat je arrows etc. kan terugkaatsen. Gewoon achteruit lopen en dan gaan ze speren gooien die jij dan terug kan kaatsen.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    hmm eigenlijk nog nooit geprobeerd terwijl ik die skill wel heb. Straks even doen :D
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan ben ik benieuwd als iemand die de game uitgespeeld heeft. ;)
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Spelen mensen hier hem ook op de base PS4? Looptie daar een beetje lekker op? Kan nog wel even duren voor ik een PS5 heb dus misschien toch maar hieraan beginnen (aangezien Cyberpunk 2077 zo'n drama is op de last-gens).
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Eindelijk werkt quick resumé op de series x!
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
    Cyndris vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Nee.
     
    Cyndris vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina