1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Die Thor Ragnarok ripoff quests zijn wel echt teleurstellend, omgevingen zijn mooi maar ik merk dat ik liever in de viking wereld zit dan in een rip off God of War. Nu net in Vinland aangekomen, irritant dat ik nu mn gear weer bij elkaar moet gaan spelen.
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vinland stelt niet heel veel voor. Heb rustig aan daar gedaan en was met een goede 2 1/2 uur klaar met alles. Voelde aan als een hele korte dlc.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ah mooi hoe sneller ik daar weer weg ben hoe beter.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Van al die extra gebieden vond ik Vinland wel de beste. Asgard en Jotunheim vond ik echt verschrikkelijk, met name Jotunheim. En vooral het looten is kut. Je hebt alleen maar die shards of whatever het maar zijn. Engeland blijft het beste. Maar na Vinland schiet het wel op. :)
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ja Asgard en Jotunheim had ik veel toffer verwacht door God of War. En hoopte op vette loot die je dan in Engeland helemaal het mannetje maakt.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik neem aan dat qua main quest/verhaal Asgard en Joutenheim compleet optioneel zijn toch?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, dat zijn ze niet. Ten dele maar. Zitten ook achievements aan vast helaas. Duurt gelukkig niet zo lang. :)
     
    Tim vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Achievements vind ik allemaal niet zo spannend al lang blij dat je op een bepaald moment niet op een punt komt dat je de missies in Joutenheim moet doen
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inderdaad, maar voor de goede orde zou ik het wel afmaken. Deed ik ook en zolang is het niet. Uiteindelijk is ook niet alles uit de main quest even geweldig. :)
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ff. commenten dat ik dit een heerlijke lockdown game vind.. ff roamen.. paardje rijden, jagen visje vangen.. schatten zoeken.. en ohja dan zo nu en dan een verhaalmissie..

    Ben ondertussen lvl 206, maakt me wel wat krachtig voor de story missies lvl 90/120 etc haha..

    Wat ik goed en slecht vind is de materials om je gear te bouwen. Aan de eene kant cool dat je een keuze maakt wat je bouwt, je kunt niet alle gear maxen.. aan de andere kant had ik t ook wel leuk gevonden om gear terug te zetten naar originele staat zodat je wat meer vrijheid hebt in t maken wat voor jou speelstijl de beste setup is...

    Speel met de raven outfit van t begin en een bijl en een hamer... en de predator bow voor.


    Iets betere stealth had ik wel leuk gevonden, het is wel erg loot n slash.

    Maar ondanks mijn hogere lvl, moet je toch nog steeds oppassen met de zealots of legendarische dieren...

    ... ja vermaak me prima... lekker switchen hectiek van CoD voor de rust in Valhalla..

    ps. die extra terreinen vind ik ook maar mwah..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ja dit spel is wel een soort tijdmachine, na 18u zet ik de ps5 aan en dan is het ineens 22u. Nog even dit, nog even dat. Oh nu ben ik hoog genoeg om een Zealot op te jagen. Gisteren wel een stomme bug waar een boss fight met een rode skull niets deed dan stilstaan. Nja easy trophy zullen we dan maar zeggen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja voor je t weet zit je een dag verder, irl dan ha!

    En die zealots.
    man wat heb ik die eorforwic vervloekt... Je merkt dan ook ineens dat de controls/moves niet allemaal helemaal handig zijn..

    uiteindelijk wel gehaald. tip van internet was die pijlen en gif bommen teruggooien met de missile ability. maar ik merk dat perfect dodging in combi met bijl en hamer(vanwege stun).. en dan vooral light attacks omdat je dan weer sneller can dodgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ik vind Orlog stiekem best leuk om te spelen trouwens. Alleen de voice snippets worden teveel herhaald.
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En je gooit zelden de juiste kant van de munt om te mogen beginnen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Beginnen is juist kut in Orlog.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mij heeft beginnen al vaak gered. Als je redelijk gelijk opgaat heb je in elke oneven ronde het voordeel dat je eerder mag aanvallen en eerder je magie mag gebruiken. Het eindigt vaker in een oneven ronde.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    In ronde 1 en 2 spaar ik zoveel mogelijk tokens, in ronde 3 speel ik wat defensiever, probeer tokens te stealen en heal mogelijk. Als ik niet hoef te healen dan doe ik een Thor attack tier 3, in ronde 4 all out met Thor. Beginnen of niet beginnen maakt voor mij redelijk weinig uit.

    Het is niet echt een diepgaand spel qua tactiek maar toch best vermakelijk. Gisteren na een drinking challenge meteen Orlog gespeeld, was ik dus nog dronken tijdens het spelen en kon ik de token dobbelstenen dus niet zo goed zien.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja dat is beetje de beste tactiek. Heb bijna alle God tokens maar gebruik enkel Thor's Strike lol
     
  19. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    het idee is natuurlijk gwent.. Maar die vond ik leuker

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Soms heal after resolution. En heeeel soms die multiply waar de meerderheid van op tafel ligt.
     

Deel Deze Pagina