Dat hoeft niet per se negatief te zijn. De nieuwe weg van de Arkham Batman series destijds was erg vernieuwend. Hetzelfde voor Spidermannop de PS4.
Ik snap je punt maar het is lang geleden dat er een goede Bond game was bijvoorbeeld. En deze game van Harry Potter is ook iets totaal nieuws toch, volgens mij is er nog niet zo'n type Harry Potter game geweest?
Ik begrijp de positieve kanten van best-case scenarios wanneer dit geweldige games blijken te zijn, maar tegelijkertijd betaal je als developer dus ook geld voor een dure licentie en zullen er vanuit de licentie-houder bepaalde eisen en dus restricties in komen. Natuurlijk zijn de Arkham games het voorbeeld van waar ze optimaal gebruik hebben gemaakt van de licentie. Ze begrijpen de characters, de wereld, en het is gemaakt door mensen van kennis en liefde voor Batman's lange geschiedenis. Een Bond door de makers van Hitman biedt natuurlijk ontzettend veel potentie. Geweldige developer, en de gameplay en gebruik van diverse lokaties van Hitman lijkt natuurlijk al op wat je zou willen van een Bond game. Dus uiteraard kan dit allemaal uitpakken in geweldige ervaringen, maar aan de andere kant is het misschien wel een beperking om aan een bestaand IP vast te zitten. Daarnaast heb je vanuit de markt ook mensen die voorbaat geen zin hebben in een Indy Jones game, of een Bond game, omdat ze niets met die films/karakters hebben, en er dus bij voorbaat al skeptisch tegenover staan, terwijl je met een origineel IP wellicht het voordeel van de twijfel krijgt (zoals ooit met Uncharted, The Last of Us, Tomb Raider, Horizon Zero Dawn, etc). Ubisoft dat nu een story-focused open world Star Wars game gaat maken. Klinkt interessant, uiteraard, en veel potentie, maar tegelijkertijd heb ik persoonlijk weinig met Star Wars, en dan denk ik; waarom dat talent, dat geld, die energie, niet in een nieuwe SP story-based Beyond Good & Evil steken? Want BG&E2 schijnt 'always online' enzo te worden, en dat is weer een flinke tegenvaller.
Beyond Good & Evil is niche en Star Wars voor een miljoenenpubliek. Tevens is Disney op dit moment enorm veel geld aan het pompen in het opkrikken van de populariteit van Star Wars. Doen ze dat nu goed, dan heb je over enkele jaren een publiek wat niet kan wachten op een Star Wars IP.
https://www.eurogamer.net/articles/...finally-pulls-off-ultra-rainbow-road-shortcut Cool! Vooral zijn reactie.
Returnal. Housemarque's nieuwste. EDIT: Behoorlijke Elite Dangerous update. En eindelijk meer verdiende aandacht voor het fantastische geluid in deze game! Frontier shares more on Elite Dangerous: Odyssey's new planetary settlements • Eurogamer.net
Ninja Gaiden director Tomonobu Itagaki has returned to game development with a newly-formed studio, he’s revealed. In a post published on his Facebook page, the designer revealed he’s established Itagaki Games, a new studio unrelated to his former employers Tecmo and Valhalla. “For the past four years, I’ve been teaching job to foster juniors, but now I feel like I want to make a game again and just established a company for that purpose,” he wrote.
Battlefield 6 Henderson states that Battlefield 6 will be heavily influenced by Battlefield 3 and could be titled simply "Battlefield". It's a soft reboot of the series, as mentioned before and will emphasise large scale battles with maps that support up to 128 players. Additionally, he claims that the game is also scheduled to release on PlayStation 4 and Xbox One, meaning it won't be an exclusive for next-gen consoles. Henderson states that PS4 and Xbox One version will only have 32 vs 32 game modes with some graphical downgrades and limited destruction. Apparently, the PS4 and Xbox One version of the game is in development "by a different studio or a different part of the same studio'', which suggests EA are taking both versions of the game seriously. Last but not least, a battle-royale mode for Battlefield 6 was in development. It seems EA are impressed with the success of Call of Duty Warzone and want to try and bring a much better battle royale experience with Battlefield 6.
Everspace 2 update, inmiddels beschikbaar in early access (Steam). Gevechten aan de oppervlakte van planeten zien er mooi uit.
Waar lees je dat het cross gen wordt dan? Als ps4 32v32 ondersteunt en er ook nog eens minder vernietigd kan worden van de gebouwen lijkt mij dat de ps4 en ps5 spelers niet tegen elkaar spelen.
Ja, zo te zien worden het 2 verschillende versies volgens het bericht dus crossgen zal er wel niet in zitten.
Ja daar heb je gelijk in, beetje overheen gelezen. Zullen dus wel 2 verschillende versies worden al kun je misschien in de 32vs32 modus wel tegen elkaar spelen en is 64vs64 exclusief voor next-gen en PC?
https://www.videogameschronicle.com...t-secured-2000-ps5-orders-from-game-uk-today/ Avengers XBW Assemble.