1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Iemand ervaring met Greedfall? Misschien eens proberen.

    Gears 5 net uit, wel echt hele toffe campaign zeg. Überhaupt eerste ervaring voor mij met GoW. Nu nog even een tussendoortje zoeken tot 10 december want dan is het Cyberpunk tijd.

    Doom Eternal of Halo CE wordt het denk ik. Wel lekker dat spellenpasje
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dan heb je Gears 1 tm 4 nog als tussendoortje ;) Zijn allemaal toffe campaigns in meer- of mindere mate.
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wat ben ik blij met Gamepass en blij om terug te zijn bij Xbox. Heerlijk al die games die ik heb gemist! En wat ziet het er strak uit! Blij met m’n series X!
     
    NuclearGoat, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Moet je nou eerst al die games nog binnenharken op je schijf of is het gwn streaming?
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Binnen harken
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik schep liever op.

    EDIT: Ook dit (Control).

     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2020
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zoals verwacht een korte, maar interessante game! Niet een game die ik zou kopen, maar zo'n gevalletje waar Game Pass perfect voor is. Als je van een puzzelen en fantasierijke locaties houdt en een korte game zoekt? Dit is er een. Echter wel een kanttekening, de game heeft hier en daar nog wel wat performance issues, dus misschien is het beter te wachten op een patch.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Deze maand Skyrim op GamePass! @Yellow 13

    Begin volgend jaar ook nog eens de rest van de Yakuza games (3-6). Had deze al klaar liggen voor de PS4, maar ga ze nu wel spelen op de Xbox.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Ga Desperados III spelen babes!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vandaag begonnen met yakuzo 0. Erg toffe game!!
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In mijn ogen een van de leukste games van de afgelopen generatie.
     
    rubenpol007 en Nol vinden dit leuk.
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dan is Like a Dragon weer een hele mooie start. Wat een toffe game is dat ook geworden zeg :thumbs:
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    Madden NFL 21 (Console) EA Play – Available now!
    Xbox Game Pass Ultimate members can now go all out as Madden NFL 21 joins The Play List with EA Play. Packed with fresh new features and innovative gameplay enhancements, Madden NFL 21 delivers new levels of ingenuity and control developed to inspire creativity on and off the field. Active members can play as much as they want, whenever they want, plus score 3 Gold Team Fantasy MUT Packs every month!





    Football Manager 2021 (PC) – March 4
    Manage the club you love and compete for the biggest prizes in the game as you cement your legacy as one of the managerial greats. Dropped into a living and breathing footballing world, you’ll sign wonderkids and develop them to their full potential by crafting a tactical strategy designed to play to their strengths. With more than 2,000 clubs waiting for you to lead them to glory, where will you take your first step towards managerial greatness?





    Football Manager 2021 Xbox Edition (Console and PC) – March 4
    Experience the drama and excitement of the world’s most popular football management simulation as it returns to the biggest stage. Take in the spectacle of matchdays in the 3D match engine or use the “Instant Result” option to skip straight to the full-time whistle and speed up your progress through the season. Alternatively, go head-to-head against your mates for the ultimate bragging rights in one of several online modes.





    NBA 2K21 (Cloud and Console) – March 4
    NBA 2K21 continues to push the boundaries as the most authentic, realistic basketball video game experience. Enjoy best-in-class gameplay and one-of-a-kind immersion into all facets of NBA basketball and basketball culture. Ascend from high school to college ball on your way to the League in MyCareer, or build your greatest collection of the latest NBA stars and legendary ballers in MyTeam to compete against other ferocious collectors around the world. Jump in now and find out why in NBA 2K21, everything is game.





    Star Wars: Squadrons (Console) EA Play – Coming in March
    Master the art of starfighter combat in the authentic piloting experience Star Wars: Squadrons. Feel the adrenaline of first-person multiplayer space dogfights alongside your squadron and buckle up in a thrilling Star Wars story.





    NHL 21 (Console) EA Play – Coming in April
    Carve your path to superstardom in an expanded Be A Pro mode and go down as one of the league’s greatest. On the ice, change up your attack with all new moves, dekes, dangles and evasive maneuvers, inspired by the league’s most groundbreaking innovators.
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Geen fifa 21? Jammer.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, pas als het seizoen is afgelopen. ;)
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik ben benieuwd naar Star Wars
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2021
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Morgen!

    @Reckuuza DOOM MARATHON ALL DAY EVERY DAY!

    Edit: WTF? Ik zie nu pas dat DOOM 2016 er niet tussen staat. Laat maar zitten dan. Niet meer hyped.

    @Yellow 13 Oblivion! Je kan weer gates gaan sluiten!
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2021
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Wat een berg games.... Vooral benieuwd naar Prey en The Evil Within. Die lijken me nog wel de moeite waard. Er is niet tegenop te gamen. Ik heb maar een paar uur gametijd per week dus zit nog steeds zwaar in DQ11. Daarna FF12 nog.. Ik koop echt nooit meer een spel, dat is wel duidelijk.

    Ik snap alleen die Doom Eternal niet. Die stond er ook al op.. Zouden ze een foutje hebben gemaakt en Doom2016 bedoelen?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dit is puur het overzicht van wat er vanaf vandaag qua Bethesda op Game Pass staat. Een aantal van deze games stonden al op Game Pass.
     

Deel Deze Pagina