Tegen wie heb je het? Ik heb na de vakantie precies 0 min gespeeld. Ben blij dat ik het verhaal heb afgerond. Kans dat ik er verder in ga, is klein.
Dikke game, maar ik speel rustig aan omdat ik alles goed in mij op wil nemen. Eindelijk eens een echt vader en zoon moment gehad. Kratos is wel erg afstandelijk soms. Maar goed, het meeste is puur genieten.
Dat is juist zo vet aan het verhaal. Niet zo verwonderlijk ook. Kratos heeft al genoeg meegemaakt en dan kan ik mij zijn reacties wel een beetje voorstellen.
Kratos probeert zijn zoon juist te beschermen, maar hij is een harde leermeester. Zijn levenservaringen hebben hem zo gemaakt. De ironie is dat hij de fouten van zijn eigen ouders (vooral vader) herhaalt. Gelukkig zien we Kratos' hart in de loop van het verhaal langzaam ontdooien en zijn zoon respectvoller behandelen. Er bestaat meer dan alleen met een harde hand je kinderen opvoeden.
Dit zal nog wel bij meer triple-A games gaan gebeuren. En dan heb ik dat persoonlijk liever dan bijvoorbeeld weer een Cyberpunk situatie.
Dat laatste is vanzelfsprekend geworden inmiddels. Ik ben nu gestopt overigens bij de draak van de berg. Klote boss is dat. Trek dat even niet.
Daar issie dan. God of War 4K/60fps op de PS5. Deze prachtige game wordt nog mooier. Actie en spektakel van de bovenste plank. Ik begrijp dat je in eerste instantie geen PS5 koopt om PS4 spellen te spelen, maar God of War PS4 is wat mij betreft daarop zeker een uitzondering...