1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik zou best geïnteresseerd zijn in een live stream van @Yellow 13 die Bloodborne speelt oid.
     
    Yellow 13, Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Trek maar vast een paar uur uit voor de eerste boss. :+;)
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Net de laatste boss neer. Die was wel echt een stuk pittiger. Ook irritant dat hij 6 SL had weggezogen en ik daarna onderweg naar boss dood ga en alles kwijt ben.

    Filmpje van het gevecht is aan het uploaden. De 15 keer dat het mislukte en ik dood ging bij boss heb ik niet gepland:p

    Nu alleen nog dat stinkmoeras afronden. Wat een K-level is dat zeg.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947


    Dat was mijn avontuur met de laatste baas, 1 poging nodig en viel me alles mee

    Wel verrot geknipt maar ja :+

    Ik zie het nu terug maar wat een gigantisch gepruts eigenlijk 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2021
    BigSyke vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Video is klaar. Mogelijk Spoilers omdat het laatste boss is.



    Jorrie jij hebt met die ene poging wel ziek veel geluk gehad. De boss zelf is makkelijk betreft bewegingen maar ze zijn snel.

    Als je net op verkeerde moment wilt healen en hij valt aan kon je zijn "tell" nog niet zien dat hij ging aanvallen maar is de healing animatie te traag waardoor hij jou raakt en dood. Dat zwaard van jou is ook erg sterk voor die snelheid. Is dat een Crescent Falchion?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2021
    Killamonkey, Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Even in spoilertags geplaatst, voor het geval dat :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lach maar, maar ik heb de eerste boss van Dark Souls wel eens verslagen. Destijds op de Xbox 360. :+
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je een Soulsachtig spel wil spelen kan ik Lord of the Fallen aanraden. Iets minder gepolijst maar is spotgoedkoop of zelfs gratis als je hem uit PSN hebt geplukt destijds of PSNow.

    Is betreft timing van parry en ontwijken een stuk vergevingsgezinder. Bosses zijn ook wat trager.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mooi effect op je zwaard. Spel ziet er echt goed uit op de PS5 zeg! :thumbs:
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    En dat is nog wel lage resolutie. Hoge resolutie 4k is bijna een GB voor 2 minuten filmmateriaal. Dus niet zo handig.
    Spel is inderdaad erg mooi.

    Nu opnieuw begonnen. Had zin in een magie build. De Armored Spider is echt een toffe boss.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, je was echt sick lucky met die soul drain vlak op het einde. Nice job dude!

    Ik hebt laatst pure strength build gefinished. Denk morgen beginnen aan een magic build, haha. Machtig mooie game!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Jullie twee zijn lekker bezig hier. :thumbs:
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Valt wel mee. Had net pech dst stamina op was. Over 16 gevechten verspreid mag je wel keer geluk hebben :)

    Deed zelf ook strength en nu magic.
    Magic is wel echt veel en veel sterker.

    Met strength speelde ik veel met Claymore en andere grote zwaarden. De vijanden in wereld 2 en 4 waren hier bestand tegen. Die wilden piercing of blunt. In kleine gangetjes is er geen ruimte om met zwaard te zwaaien. Als ik dan als melee fighter een magisch zwaard pakt wat sterker is in wereld 2 tegen mobs en de boss is dat krom als ik geen punten stop in magic. Had nml alleen intelligence verhoogd voor manapool en meer spellslots. Geen magic.

    Moet je nagaan als ik nu alle punten in magie stop en dan de Falchion of Kiliij met Crescent helemaal upgrade. Die wapens schalen mee met je magic stat. Alle vijanden in het spel zijn zowat zwak tegen magie. Dan ga ik zelfs met melee als magiër overal als boter doorheen. Nog los van de spells.

    Ook vind ik het verschil in schade die je oploopt tussen een zware armor zoals de Gloom Armor en de Ragged clothes die ik nu heb reuze meevallen. Kan ik beter punten investeren in meer health dan in endurance om betere armor te dragen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tering wat is Magic overpowered zeg, haha. Vooral die Crescent Fachion is echt sowieso een super wapen qua snelheid en damage. Net Freke gered in Latria dus even wat spells kopen maar. Derde keer back to back deze game aan het spelen. Doe ik niet vaak :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe vraag je om hulp in DS? Bijv voor het verslaan van een Boss.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Stone of Ephermeral Eyes gebruiken om weer levend te worden (of een boss verslaan of iemand helpen een boss te verslaan) en even (vaak vlak voor de fog gate van de boss) wachten tot je een summon sign ziet. Kan je max twee mensen summonen om te helpen. Duurt soms wel eventjes. Waar zit je vast?
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thanks had al het idee die stone of ephemeral eyes te gebruiken. Maar zeg niks gebeuren.

    Ik hoef dus verder niks te doen? Gewoon voor de mist wachten?
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, je ziet vanzelf summon signs verschijnen als het goed is.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mooi. Bedankt. Zo weer eens een poging wagen
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke boss ben je nu?
     

Deel Deze Pagina