1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wat is de voice acting in deze game trouwens ondermaats, af en toe zie ik volledige cutscenes langs komen waarbij het gezicht van de characters niet een moment bewegen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Is dat de voice acting denk je?
     
  3. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja ik weet niet hoe dat heet. In ieder geval, de lippen blijven stijf op elkaar en er wordt emotieloos gekeken, toch hoor je hele gesprekken. Hoe heet dat dan?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is iets anders. Dat is animatie van gezichtsuitdrukkingen.

    Voice acting is de kwaliteit van de acteurs die de stemmen inspreken en de dialoog, los van wat je ziet. Voice acting gaat om wat je hoort.
     
  5. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Prima allemaal, punt blijft dat ik dat in jaren niet zo slecht heb gezien in een game. Echt belachelijk. Doet me denken aan de PS2 periode.
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb eerder moeite met geluid locatie. als je draait zou t geluid mee moeten draaien maar hier is het soms dat de stemmen ineens veel harder zijn of meer echo. Weet niet goed wat ik hoor op mijn surround set maar het zorgt er vaak voor dat ik de gesprekken skip.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is een bug die er volgens mij tijdens de laatste patch is ingeslopen. Heb er zelf nu af en toe ook last van terwijl dit nooit zo was
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Inderdaad, volgens mij had ik er in het begin van de game helemaal geen last van. Jammer!
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Heeft 120 uur gekost maar dan wel platina. Dat vissen was irritant maar die cairns waren echt ruk.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Best wel snel eigenlijk. Zit nu zelf op 90 uur en moet nog
    de laatste Story arc in England doen nadat je weer terug komt uit Noorwegen
    en daar naast dus in alle gebieden nog best wel wat wealth/mysteries te doen. Denk geen zin om voor plat te gaan en denk dat als ik de story uit heb ik alleen
    Excalibur en Mjolnir
    probeer te krijgen, mocht ik ooit de DLC kopen kan ik daar dan mooi mee spelen :+
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Netjes! De cairns waren voor mij reden om niet voor de platinum te gaan, bleef met 2 zitten. Eergisteren de game uitgespeeld en nog wat extra's gehaald. Is nu wel prima, zit op 130 uur. Op naar de volgende game.
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Ik had een YouTube video er naast op 0.25 speed, dat hielp!
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    die dubbele speren werken als een dolle.. welke speren het beste .. je kan helaas niet blijven upgraden.. nou ja iig niet makkelijk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ehm. Wat?
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Ik vond fafnirs fang als primary en grungnir? Als secondary goed werken
     
  16. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Die dual speren werkt inderdaad als een malle. Ik speel deze game vanaf het begin al op very hard en heb te lang met bijl en schild gevochten. Daarme had ik moeite om die klote Zealots en Daughters of Lerion te killen. Nu met die dual speren werkt dat super fijn. Ik ben er nu bijna op 160 uur opzitten en heb nog alleen de 200+ gebieden te doen .
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2021
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet zeggen dat ik Valhalla wel de beste open world AC game vind uit de serie. Niets uit de reeks haalt het bij Ezio natuurlijk, maar Valhalla heeft mij gameplay wise en qua besturing en de manier van vechten erg verrast. Zeker nog een keer oppakken weer, ook al viel het me qua verhaal wel tegen. De conclusie na de laatste van de Orde Henkies is story wise dan wel weer een hoogtepunt. Het leukste van de gameplay vond ik de World Events, de meeste dan. Yep... een meer dan uitstekende game. :thumbs:
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Ezio is inmiddels ook wel een beetje ingehaald door de tijd. Ik heb in november de ezio collection uitgespeeld en qua controls merk je dat het verouderd is. Het verhaal en setting waren echter wel top
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Van het weekend uitgespeeld en moet zeggen dat ik de conclusie van het verhaal wat tegen vond vallen. Ook maar meteen een Mjolnir+Odin's speer gehaald en denk dat ik nu nog even de Joutenheim quests ga doen en er dan wel klaar mee ben. DLC (Ierland en Frankrijk) kan wel eens interessant worden dus dat ga ik nog wel in de gaten houden
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb van t weekend wat main missions gedaan, en tja lvl 216 vs 130 missies haha...

    Bij mijn spel heb ik eerst heel de map zichtbaar gemaakt, alle viewpoints unlocked zodat ik lekker kon fast travellen. En dan waar ik kon wat world mysteries of gear/loot.. daarnaast zsm wat ik kon geraid.

    Ik ga nu op speer jacht, maar wil ook die excalibur missies doen. Er is een heftige boog, die zit in een steen en daarvoor heb je excalibur dan weer nodig om bij zonsopgang/ondergang op die steen te slaan.. geen ander wapen kan dat :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina