1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Maar nog steeds vermakelijk om treasure hunts te doen of outposts te clearen. Voor een tientje is het best leuk denk ik
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik zou dan misschien eerder New Dawn kopen, dan heb je wel een beetje een andere setting dan FC 3 en 4.
    En ook een hoop leuke RPG elementen toegevoegd, beetje een ondergewaardeerde game imo.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wacht, er is een nieuwe Far Cry na Far Cry 5? :eek:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Yes.

    Beetje zoals Primal van 4 was en Blood Dragon van 3.
    Is/was ook geen full price game.

    [​IMG]
     
    Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vette game, na even spelen merk je dat al. En de gunplay is van topprestatie. Die cirkelzaag ga je heel vet vinden mocht je besluiten om de game te kopen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    New Dawn gehaald in psn sale. Vind m tot nu toe verrassend goed. mooi gevulde wereld, niet extreem groot, fijne wapens, speelt lekker en vooral gezichten zijn een stuk mooier dan ik van die vorige herinner.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En de vuurgevechten zijn ook erg tof toch? Ik bedoel alleen al dat eerste gevecht in de proloog, vanuit de geïmproviseerde brug van een deel van een vliegtuig. Dat kijkt dan uit op een kamp van de vijand. Deed me gewoon denken aan Halo - Combat Evolved. Daar had je een soortgelijk gevecht als je net geland bent op Halo. Alleen vond ik het hier misschien wel toffer. Hoe vind je de vuurgevechten zelf?
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja de vuurgevechten zijn lekker, vijanden zijn niet te dom, veel keuze van wapens, verschillende mogelijkheden om een aanval aan te pakken. Had eerlijk gezegd gewoon een iets meer gepolijste Far Cry 5 in post apocalyptische setting verwacht, maar het lijkt tot nu toe echt wel meer in huis te hebben.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Oh ja hoor, New Dawn is echt wel een toffe FC game! Ik vermaak me er iig goed mee.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Voelt het niet onnatuurlijke aan, met al die gelevelde enemies?
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ubi heeft zojuist aangekondigd dat er tussen april 2020 en maart 2021 de volgende games arriveren;

    - Watch_Dogs 3
    - Untitled Assassins Creed game
    - Rainbow Six nogwat
    - Gods & Monsters
    - Untitled Far Cry game
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is juist wel een beetje uitdagend. Je kunt nog altijd de moeilijkheid instellen, dus zoveel erger kan het nooit zijn. Het is niet zoals met Oblivion, maar die game kon je ook zo makkelijk spelen als je wilde. Een klein beetje uitdaging mag er van mij de laatste jaren ook wel zijn.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    En je kan je wapens leveren waar je op het eind alles kan oneshotten
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vind het wel meevallen. Door hun outfits is het wel realistisch dat ze tegen een stootje kunnen en op normal zijn ze ook zeker niet onsterfelijk ofzo. Heb wel takedown geüpgraded om wanneer er veel higher level enemies zijn even het mes erin te zetten. Haha, het mes erin, snap je.
     
    Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Main quest was wel echt heel karig in kwaliteit en kwantiteit, terwijl de eerste missies juist wel vet waren best jammer. De game moet het hierdoor hebben van expeditions (vond ik leuk, want andere locaties en afwisselende levels), outposts of hoe ze het noemen (repetitief) en side missions (niet memorabel). Al met al wel mee vermaakt, maar het blijft toch wat magertjes zoals ik bij UBI gewend ben.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Stof tot nadenken als je deze opmerking afzet tegen het huidige tijdsbeeld in de VS... Het is maar een game;)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik weet nog niet eens meer wanneer ik die uitspraak heb gemaakt. Het leuke/gevaarlijke van internet. :D:confused:
     
    Nol vindt dit leuk.
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Hahahaha... Ik moest direct aan een Sjamaan in het Capitool denken, misschien alsnog een leuke DLC voor Far Cry 5 ;)

    Ik was even aan het teruglezen en kwam je opmerking tegen. Far Cry 5 aan het spelen op de series X. Was in het verleden tot aan de missie gekomen dat je een hond moet bevrijden volgens mij.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dan heb je nog niet heel ver gespeeld toch? Ligt ook aan welk gebied je start. Waren er drie als ik mij niet vergis. Ik vond FC5 best leuk, vooral wanneer je alleen door de natuur struint. De mooie graphics verkopen dat goed. Wanneer een quest objective niet te ver weg lag, legde ik vaak de afstand te voet af. Weinig in de auto en ook met minimale fast travel, cross country door de bossen en akkers. :thumbs:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    New Dawn kan dan helemaal plezierig zijn voor je. Vette gevechten en beter verhaal vertelling dan FC 5 imo. Ubisoft was met New Dawn weer op de goede weg met de serie. Benieuwd naar FC 6 en dan met name het verhaal. Werelden bouwen doet Ubisoft wel goed. Alleen het vullen ervan is bij hun soms twijfelachtig. :)
     

Deel Deze Pagina