1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Blijft jammer dat Far Cry 5 zulke waardeloze DLC had. Had liever gezien dat ze ipv die 3 matige expansions gewoon New Dawn in die Gold edition hadden gegooid.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is nu wel een Ultimate Edition met beide games en alle DLC. Kost bijna niets meer. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dan ga ik toch weer twijfelen. Kan ik mijn tijd misschien beter in New Dawn gaan stoppen ? Momenteel voor 9 Euro in de UbiStore, dus de aanschaf is het probleem niet.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eerste vuurgevecht deed me denken aan Halo, op de brug nadat je gecrasht bent en daar heb je er meerdere van. Verhaal is ook beter en minder extreem rechts dan FC 5. Die tweeling is zijn gewoon geweldige karakters en er zit qua Verhaal ook meer diepgang in. :)
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Ja new dawn was wel leuker dan 5
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vond 5 erg leuk, tot ongeveer halverwege, waarna ik er geen reet meer aan vond. Eerste gebied en baas gedaan, toen 2de gebied, met die zus/heks, en was totaal niet boeiend meer. Had de meeste wapens/upgrades volgens mij al, nieuwe gebied was niets aan of begon te vervelen, en ben toen gewoon overgegaan op andere games. Al een paar keer geprobeerd om weer door te gaan en mezelf door dat saaie deel te duwen, maar niet echt gelukt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tijd voor New Dawn dus.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Lijkt me wel een leuk tussendoortje, maar FC6 is er sowieso al bijna en ga nu ook geen last-gen games meer kopen, afgezien van de paar die nog op mijn lijstje staan.

    New Dawn is zo'n typische budgetbak game die je koopt als je even snel iets bekends en vertrouwd wilt spelen, maar waarvan je niet zeker weet of je het meer dan 10 uur zult spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zie nu dat ik inderdaad erg weinig had gespeeld. Eigenlijk maar tot aan de 1e missie vanaf het moment dat je het eiland bij Dutch verlaat. Waarschijnlijk kwam er weer een ander spel uit, dat ik wilde hebben en dan schuif ik de ander vaak opzij. Vervelend kwaaltje ;) Ik kijk wel hoe lang ik het nu leuk blijf vinden, daarna ga ik met New Dawn de slag.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Dit is alsof je alleen de intro van je TV sitcom kijkt en vervolgens zegt; Okay, mooi geweest, nu iets anders.
     
    Nol vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Zullen die 10 spelers die het nog spelen wel tof vinden
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij zit FC5 wel in de Gamepass en Playstation Plus Extra dus voor mensen die het nog nooit gespeeld hebben is dit wel tof. 5 was imo ook wel beter dan 6 (zeker qua setting)
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Far Cry is net als alle andere Ubisoft open worlds, vermakelijk. Blind kopen en na 3 weken vergeten dat je het spel hebt gespeeld. Ik vond die drugs chick irritant. En helemaal irritant dat als ik een overpowered one man army ben dat ze me toch iedere keer kunnen vangen als ik genoeg dingen gesloopt heb om het verhaal verder te helpen.
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    shit is troep man.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Prima game, alleen begon het bij de heks-zus te vervelen.
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.664
    Far Cry 7 ergens in 2025, speelt zich volgens geruchten af in de arctic. Knuppel 10 zeehondjes neer voor een grotere granaattas, vang 20 vissen voor een grotere portemonnee. In een uitgestorven landschap zijn er toch nog 23563 kampen en sidequests.
     
    Yellow 13, Tim, Modder-Eter en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Same shit en toch zal ik hem wel weer kopen. Ijsbeer en eskimo als companion.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Belangrijk gameplay element hoor.
     

Deel Deze Pagina