Wat een gare game is dit. Ik wil gewoon 1 karakter en niet voor een missie nog gaan nadenken welk karakter ik het laat doen. Meest gehate game van dit jaar
Moet je voor een missie een bepaalde karakter (met bepaalde abilities) kiezen om de missie te kunnen voltooien of maak je het jezelf alleen moeilijker als je alles met 1 en dezelfde karakter speelt?
Oneens, je kan in principe alles spelen met de huurmoordenaar (of evt. de spion). Voor jou misschien de meest gehate game van het jaar, voor mij de verrassing van 2020 (terwijl ik er na het imo teleurstellende Watch Dogs deel 1 en 2 geen hoge verwachtingen van had). Boeiende missies en een geweldig nagebootst Londen dat er schitterend uit ziet.
Story en alle side quests done. Uiteindelijk 75% met een spion gespeeld. 10% Construction worker voor dak missies, en daarna een hitman omdat zijn stem beter was dan de russisch klinkende spy. Ik heb cyberpunk niet gespeeld maar dit moet toch wel een van de slechtere games uit 2020 zijn.
leuke game opzich alleen erg jammer dat je elke x van karakter veranderd en niet heel de game met 1 speelt zoals 1 en 2
Karakter wisselen spreekt mij juist wel aan. Ik vind het leuk om een beetje te wisselen in speelstijl, dat wordt door de verschillende perks van de karakters ook wel aangemoedigd.
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07SV...79135&sprefix=watch dogs ,aps,174&sr=8-2&th=1 €17,- en pas half april leverbaar