Absoluut. Hoeveelheid aan nieuwkomers is wel te merken ... nog meer idioten die niet weten hoe ze een Heroic Public Event moeten starten Word hoog tijd dat Bungie gaat kijken naar cross-play. Dat zou de player base echt ten goede komen. Je kan wel merken dat Shadowkeep wellicht toch te vroeg is gereleased. De nieuwe gear is bijna niet aanwezig en de Maan heeft, buiten de story om, bijna geen "extra's" tenzij deze nog verstopt zitten. Denk dat Cross-Save, Armor 2.0 en New Light een behoorlijke tijd in beslag hebben genomen. Het speelt lekker, en het verveel niet heel snel ... maar tot nu toe is het qua nieuw-nieuw een tikkeltje mager.
Zijn er clan leden boven de 940 die morgen een fresh raid Vault of Grass willen doen? We gaan de divinity quest mee pakken. Naar verwachting gaan we er 3+ uur mee bezig zijn. En we willen in de vroege middag beginnen. Starttijd 14:00
Spoiler: Milde lore spoilers Vroeg mij al af waar zijn Nightmare is. Wel Taniks als nightmare maar geen Oryx? De hive en taken god?
Heb je mij weer met die oude website waar ik zolang redacteur was, maar kon jullie een korte review van Shadowkeep niet onthouden. Leest erg makkelijk en trekt misschien wat twijfelaars over de streep, of niet. Review is niet van mij, maar misschien wel handig om die vier redelijke alinea's te lezen voor tot een aankoop over te gaan. Gaat op voldoende punten in al zeg ik het zelf. Voor de liefhebber van wat kortere reviews, al was een lange met Shadowkeep ook niet echt nodig denk ik. https://www.evilgamerz.com/docs/games/Destiny_2:_Shadowkeep_2487.html
Vault of Grass clear! Eerst even lekker gepuzzelt (lees; fuck dat ... en zeker die laatste) en daarna Atheon zijn broer een klap op zijn metalen zak gegeven. Wat een "zware" Raid qua mechanics maar wel erg leuk om te doen. Denk dat het puzzel gedeelte een uurtje in beslag nam en daarna 3 uur bezig geweest met het fine-tunen van de mechanics en wie-wat doet. Het opnieuw bouwen van de platforms, halen van de motes, de shielded enemies afmaken, de enemies om zeep helpen, Cyclops enemies afmaken voor ze de rest one-shotten ... ging prima. @CrazY @bulletproof010 En natuurlijk de 3 die niet op XBW zitten; Gold Dragon, Daroe en Shishant!
The stars have aligned, and the next generation of console gameplay begins in the launch window for Beyond Light. As we continue to improve Destiny 2, we’re taking the opportunity to optimize the experience you’ll have on this new hardware. The next generation optimized version of Destiny 2 will launch on December 8. While things like faster load times and cross-generation play will be available on November 10, we’re taking some more time on the following enhancements to ensure a smooth experience when playing Destiny 2 on your new devices.
8 December / PS5/XSX @4K 60FPS/ XSS @ 1080P 60FPS Field of View Slider ! https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/49650
Iemand anders ook op de Xbox Serie dat de game enorme lag heeft sinds de smart delivery? Nu weet ik dat de game nooit helemaal lekker heeft gelopen, maar dit is bij mij wel heel erg. Gambit en crustible zijn gewoon bijna onspeelbaar. En zelfs met strikes loopt het vaker niet dan wel redelijk normaal. Heb er met andere games totaal geen last van als ik online game, maar met deze game is het gewoon niet leuk meer.
Critique en... complimenten richting Destiny 2. Kritiek gaat eigenlijk vooral naar het season model, tevens herkenbaar in andere games. Persoonlijk vind ik deze kritiek heel passend. Het hoofddoel bij zo'n model is vaak vooral gamers te laten inloggen, maar is de content ook echt leuk? Draagt die drip feed gameplay echt iets bij of is het gewoon uren pompen en grinden naar nieuwe gear? Misschien moet de focus eens minder liggen op gamers vooral veel login uren te laten maken en meer liggen op het bedienen van een geweldige en unieke game ervaring.
Het probleem bij Destiny is al jaren hetzelfde. De "casual" speler die er een paar uur in pompt per week zal weken zoet zijn om alles te halen en zijn armor/weapons af te stemmen op zijn speelstijl. Als je echter elke dag 5-6 uur aan het knallen bent, ben je er na 2 weken klaar mee. Momenteel staat Bungie haaks op zijn playerbase. Er zijn een hoop verbetering geopperd door de community en Bungie doet precies het tegenovergestelde. Je hebt een super game in je handen die, helaas, niet gedragen kan worden door het gebrek aan content. Het is het net niet .. maar, nogmaals, dat is al jaren zo.
Misschien kiest Bungie wel bewust voor zijn grootste userbase: de casual. Die zijn in ieder geval een stuk makkelijker tevreden te houden.
Ik heb die game echt al in geen twee of drie jaar meer aangeraakt. Vond 2 vergeleken bij 1 vies tegenvallen. Veel van hetzelfde imo. Hoe is het nu???
Ben al een aantal expansions niet meer bij dacht ik. Geen idee of ik er zo in kan springen en naar max level kan levelen als ik deze koop. Heb alleen geen zin om weer een groot bedrag neer te leggen om deze content te kunnen spelen. Peperduur sommige dingen nog, en het lijkt imo nog teveel van hetzelfde, maar misschien heb ik dat wel heel verkeerd.