[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die PS1-styling is zo mooi - ik zou willen dat het officieel was.

Leuk zo'n collectie, maar ik zou hem downloaden en alleen deel 1 spelen. :whistle: Kwa uitdaging en een rewarding leercurve is NG1 nog altijd koning. Ik ben benieuwd of de gameplay nog een beetje vloeiend aanvoelt.

Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Was dit niet Xbox only? RIP Xbox nu echt

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Nee, Sigma kwam al snel voor de PS3 uit.

@BigSyke, Sigma is wat meer een gecensureerde versie en onnodige extra missies waardoor je minder in de flow komt van het verhaal.

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. lwn

lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    1.089
    Wat Jorrie zegt, plus oudere delen op arcade, NES en Sega.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat zijn andere Ninja Gaiden games. Je kunt het bijna niet als hetzelfde beschouwen. Ik weet dat deze serie een langere historie heeft, maar wanneer ik het over Ninja Gaiden heb, dan heb ik het altijd over de Xbox versie. Die game heeft mijn kijk op games veranderd. :)

Matrix, Yi-Long en lwn vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955

Modder-Eter en Alexknl vinden dit leuk.
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

TIP: komende drie dragen heeft Dolby Atmos een free-trial voor Windows 10 (licentie kost daarna 18 euro). Je hoeft er geen nieuwe externe geluid set voor aan te schaffen, het werkt juist ook erg goed op een headset van enigszins redelijke kwaliteit. Try it out.

EDIT: ik zie alleen nu dat lang niet alle games op de PC Dolby Atmos ondersteunen. Dat is dan weer jammer. Zo staat Rage 2, een titel die ik nu speel, ook niet op het lijstje van "Atmos compatible".

Laatst bewerkt: 20 feb 2021
  8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zijn ze vam dezelfde studio?

Ik denken met Ninja Garden aan beide series terug maar zie het wel als 2 verschillende verhalen en game serie.

Toch was het op de NES ook een fantastisch spel. Eerste spel met een goed verhaal verteld met cutscenes dat ik.me kan herinneren.

Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja, wel Tecmo in ieder geval. Stoere covers hadden ze toen he. En je hebt ook wel gelijk, de oude serie is natuurlijk ook gaaf.

BigSyke en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

"Thanks to the joint efforts of Overhype Studios and Ukiyo Publishing, Overhype’s strategy RPG Battle Brothers will be arriving to Nintendo Switch on March 11, 2021. Priced at $29.99, the Switch release will include all the content and features of the PC version and offer a revamped control scheme."

Dit is een leuke verrassing voor de fans van strategie spellen, in dit geval de Switch. Battle Brothers bestaat al een tijdje op de PC en heeft inmiddels een aantal DLC uitbreidingen gekregen. Die zitten ook in de Switch versie. BB gaat over het besturen van een mercenary company, waarbij je niet alleen moet vechten voor je geld (opdrachten) maar ook de company financieel en met middelen moet onderhouden. Waaronder: voedsel, wapens en harnassen repareren, ammunitie kopen etc. Zorg voor genoeg geld in de koffer, anders daalt het moraal. Mercenaries worden steeds sterker (groei in statistieken en nieuwe perks), maar vragen dan ook meer loon. Deze titel ziet er grafisch eenvoudig uit, maar heeft in de gameplay veel diepgang. En de verschillende scenario's, in combinatie met de random generated wereld zorgen ervoor dat het spel gemakkelijk opnieuw te spelen is en toch voor nieuwe verrassingen zorgt. Zeker het bekijken waard voor fans van tactische combat en management. Ik bezit de titel zelf niet, maar volg al een lange tijd op YT Martin Fencka die behoorlijk goed is in BB.

ageQned vindt dit leuk.
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wilde net afsluiten, maar dit kwam vers van de pers nog net binnen. ;)

Nieuw Diablo 4 materiaal! Rogue class showcase. Vanaf 2:40 minuten gameplay.

lwn, Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Zifnap vindt dit leuk.
  13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zo'n toffe herinnering aan het spel. We waren noobs maar in de eerste build zonder patch ownden we een pro.

We speelden Barbarian om de beurt en waren level 32 ongeveer. Hadden 1 skill point battleshout. Alle andere skillspoints in Axe mastery en in strength en health.

Waren toen online in een stadje waar meer ervaren spelers aan het opscheppen waren dat Barbarian voor noobs was en sorcerer en andere klassen veel beter. Wij zeiden dat iedere klasse goed is als je goed speelt.

Level 40 sorcerer daagde ons uit voor duel. De andere waren spectators.

Door onze broken build hoefden we alleen te slaan. Geen skillsmhoefden we te activeren. Zelfs met grote potions continue drinken ging zijn health sneller omlaag dan hij kon bijdrinken. Al zijn vrienden lachten hem uit toen hij verloor.

Zifnap vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Holy fuck Diablo 4 YEEEEESSSS. Komt dit meteen naar consoles dit jr? En komt Mobile nog?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hebben bij een 50% sale!

Rock n Roll Racing is de beste racing game ooit.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wow, die remastered Diablo 2 ziet er beter uit dan ik had verwacht. En release op console & PC tegelijk + crossplay? Blizzard's not screwing around! :cool:

Mbt Diablo 4 heeft Blizzard bevestigd dat de ontwikkeling van de pc & console build tegelijk plaatsvindt, dus goede kans dat hetzelfde geldt voor de release. Diablo 2 Remastered is de prequel voor de mobile versie.

EDIT: Eurogamer heeft een uitgebreid interview geplaatst.

https://www.eurogamer.net/articles/2021-02-19-the-big-diablo-2-resurrected-interview

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Oh mensen, mijn hartje klopt nu sneller. Please be good. Release 24 juni, op PC en diverse consoles.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nooit gespeeld. Dit is de PS1 Mana game, toch?

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955

ik heb deze back in de dizzle helemaal naar de rampeneren gespeeld, telt dit ook?

Garrett en Zifnap vinden dit leuk.
  20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jezus, de GBA. Dat was een gaaf dingetje. Andere game though, hoewel met veel gelijkenissen.

Deel Deze Pagina