1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Anthem

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit zou een toptitel kunnen zijn, maar er moet behoorlijk in worden geinvesteerd. Anthem 2.0 komt eraan. Wie weet, maar niet iedereen gaat zomaar overtuigd raken.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dus het antwoord zou ook kunnen zijn: "hier stopt het"...

    Het was ook al zo lang stil rond Anthem 2.0, dus helemaal verbaasd ben ik niet.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    In the spirit of transparency and closure we wanted to share that we’ve made the difficult decision to stop our new development work on Anthem (aka Anthem NEXT). We will, however, continue to keep the Anthem live service running as it exists today.

    Since Anthem’s launch, the team has been working hard to continually improve the game, releasing multiple updates that brought with them a variety of improvements and introduced new content to play. Towards the end of 2019 we expanded on that effort and started working on a more fundamental restructure of the game.

    I know this will be disappointing to the community of Anthem players who have been excited to see the improvements we’ve been working on. It’s also disappointing for the team who were doing brilliant work. And for me personally, Anthem is what brought me to BioWare, and the last two years have been some of the most challenging and rewarding experiences of my career.

    Game development is hard. Decisions like these are not easy. Moving forward, we need to laser focus our efforts as a studio and strengthen the next Dragon Age, and Mass Effect titles while continuing to provide quality updates to Star Wars: The Old Republic.

    https://blog.bioware.com/2021/02/24/anthem-update/
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, wie had dit niet verwacht? Desondanks erg jammer. Anthem had potentieel, maar daar bleef het ook bij...

    Overigens werd Covid19 als excuus gebruikt. Dit heeft weinig met de pandemie te maken. Er is sinds februari 2020 aan Next gewerkt door zeker 30 devs. Wat hebben die de hele tijd gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2021
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Covid had juist de playerbase moet laten groeien. Dat was juist een kans voor ze.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dus eigenlijk heeft Bioware/EA zitten broeden op niks. Dan vraag je jezelf af of deze game ooit een eerlijke kans heeft gekregen... en of het nog iets had kunnen worden onder een andere combi dev/publisher.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De game heeft een eerlijke kans gekregen. Genoeg mensen en genoeg Youtubers die op Day One en zelf met pre orders voor Day One hey spel.gingen spelen.

    Als iedereen er dan snel op is uitgekeken, het een grind vindt maar dan zonder plezier of zonder relevante vooruitgang houdt het ook op. Ze hebben een goede kans gekregen maar teveel beloofd wat ze niet hebben waargemaakt.

    Volgens mij hadden ze ook de journalisten het spel laten spelen met betere drops en beter progressie en na de reviews het spel.geparched zodat je veel meer moest grinden em nieuwe microtransactoes toegevoegd. Tja dan heb je je kansen verspeeld.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ... en APEX was natuurlijk een onverwachte grote hit ...
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heeft dat veel invloed gehad?

    Een co op looter shooter en een Battle Royale zitten toch niet echt in elkaars vaarwater?
     
  12. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    dit was voor mij toen een echte teleurstelling.. speelde niet lekker, liep niet lekker.. erg jammer van het concept

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina