Ozark is tof ja, en de seizoenen worden inderdaad steeds beter. Ik heb S3 echt keihard gebinged destijds. Ik denk dat als je Breaking Bad tof vond, deze ook wel in de smaak valt.
Sowieso na Arrested Development is het raar om Jason Bateman in een niet komische rol te zien. Maar hij ownt het wel
Zelfde valt te zeggen over Cranston als je Malcom in the Middle hebt gezien Al 2x begonnen aan Ozark en kon nooit door de eerste afleveringen komen. Zie nu ook dat de overige seizoenen een stuk beter moeten zijn dus misschien toch nog maar een keer de kans geven
Ha ja dit. Wel tof dat hij ook zelf regisseert en produceert. Ik vond Breaking Bad trouwens wel te langzaam (ja i know kom maar door), dit vind ik veel lekkerder tempootje. Deed me ook meer denken aan een Fincher (House of Cards en Mindhunter vooral) dan aan BB maar die vergelijking snap ik ook zeker. PS iemand al Age of Samurai gezien?
Hallo ga allemaal ns Snowpiercer kijken. De serie is leuker dan de film EN VANDAAG IS ER WEER EEN NIEUWE AFLEVERING Ok bedankt voor jullie aandacht, doorgaan
Aah sorry. Snowpiercer. Age of Samurai lijkt me tof maar moet in the mood zijn voor een docu op die manier.
Wel vermakelijk ja, vooral het concept. S1 is daarin nog wel leuk omdat je wat puzzelstukjes mist, begin van s2 vind ik vooralsnog niet heel veel. Vind het acteren van die Layton best matig ook Overall wel oké, als je nog een backlog hebt zal ik hem lekker achteraan zetten of overslaan. Ben je naarstig opzoek best een kansje waard, voor mij wel echt bij gebrek aan beter
Das ook wel waar. Ik hou zelf heel erg van postapocalyptishe series, dus het valt wel in mijn straatje.
Jude Law; PILF? Leek me wel een leuke serie, maar geen idee of ik ga kijken. Staan zoveel goede series op Netflix. Net klaar met het prima Uncanny Counters, dus misschien eens een keertje een goede Scandinavische of Spaanse show ofzo bekijken.