1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 8 aug 2017.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    TOV is ook een favoriet. Daarom deze avatar.

    Ff8 vond ik wel ok maar kon niet in het Draw systeem komen. Was teveel grinden om elke spreuk 100 keer te drawen met iedereen. 6, 7, 9 en 10 zijn alle.aal goed met 7 als favoriet omdat ik die als eerste speelde.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ach, rondjes Island closest to Hell blijven rennen met Enc-non aan van GF Diablo. Heb je binnen no time alle krachtige magic op 100. Ik begrijp overigens de haat/liefde met het draw systeem wel hoor. Ik vond het juist heel gaaf om in plaats van met een mana balkje op deze manier magic te verwerken maar begrijp goed dat het ook soms als sleur kan voelen. Je groeit echter zo snel met magic (van blizzard --> blizzara --> blizzaga etc) dat je alleen van die laatste groep en de overige krachtige magic 100 wilt hebben.

    7 vond ik wel leuk maar geen topper, ook al deed het iets revolutionairs in jrpg land natuurlijk. 10 vond ik wel heel leuk inderdaad. XIII en XIII-2 waren zwaar onder de maat. XII moet ik nog spelen (ik wacht op gamepass release, stijl trekt me niet zo maar schijnt toch één van de betere te zijn) en XV vond ik ook leuk maar ook geen topper, iets teveel mechanisch gebeuren met shiva omtoveren tot motorfiets enzo.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dragon Quest XI is gewoon de perfecte moderne old-school JRPG zoals je ze kent van vroeger. Zowel qua stijl als gameplay.
     
    Zifnap en LuckyLuciano vinden dit leuk.
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Enige minpunt is dat je alle locaties wel 3 keer aan doet.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Viel mij ook al op. Kostte me voor mijn eerste echte JRPG gewoon even om de rode orb te krijgen. Steeds weer naar de locatie lopen en steeds weer dezelfde vijanden verslaan. Het is wel gelukt inmiddels, maar ik ben nog niet getriggered om door te gaan.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je hoeft niet alles te bevechten toch? Met de nieuwe mount ren je alle mobs omver en krijg je nog steeds volle exp... of is dat alleen in de nieuwe versie?
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De ps4 versie die ik speelde gaf 0 xp als je mobs omver liep. Ik moest het hebben van Electrolight+Hallelujah
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmm, is dat een feature van de nieuwste versie dan? Tenzij je natuurlijk de draconian spelregel "geen exp voor zwakke tegenstanders" aan hebt staan.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zo......... Einde....

    Wow wow wow wow. Wat een spel zeg.

    Voor mij absoluut de topper van de laatste jaren. En niet alleen op jrpg gebied. Ik kan mij niet herinneren dat ik 120+ uur zonder onderbreking van andere spellen in een single player spel heb gestopt. En ik wilde elke keer weer door en meer. Een parel van de bovenste plank, echt genoten.
     
    Nol, Zifnap en Modder-Eter vinden dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Geweldige game, he? Dit is voor mij echt de eerste JRPG in tijden waar ik echt weer in kon komen. Het is echt een klassieke JRPG zoals we die kennen van vroeger in een grafisch mooi jasje.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heb je de nieuwe versie gespeeld, of nog de oude?
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De nieuwe.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina