Weet niet of je die kerel met Willie bedoelde want die lijkt niet maarja enige black dude. Lijkt meer op Fat Dio.
Diversiteit is overrated. Wat maakt het uit als een bedrijf of forum niet divers is als dat zo uitkomt? Misschien hadden ze niet genoeg aanmeldingen bij de vacatures met mensen van een ander pluimage dan de huidige groep. Zelfde hier. Wat beperkt iemand om zich aan te melden op XBW als die persoon tot een minderheid behoort?
Nice, Days Gone leek me niks aan, maar game heeft veel fans dus had me al voorgenomen het eens een kans te geven zodra ie cheap zou zijn, maar nu dus in de Plus. Oddworld ook geweldig, maar geen PS5, dus helaas ...
Oftewel: er is nu voor een playstation bezitter geen excuus meer om deze mooie game niet gespeeld te hebben.
Zo kun je het ook zien. Ik zie het een beetje als dat trouwe Sony aanhangers een beetje in de kou worden gezet door hetzelfde kliekje 2 keer opnieuw op te warmen.
Na 3 uur viel ik in slaap bij Days Gone. Far Cry op motoren met zombies nah. Oddworld kan grappig zijn maarja.
https://www.overclock3d.net/news/so...next-generation_update_is_coming_in_h2_2021/1 Gratis upgrade voor degene die de game al hebben voor de vorige generatie consoles. Nice.
The cross-platform beta gets underway on Friday, April 2, and runs until Sunday, April 4, on Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, and Xbox Series X. Players can join matches among those platforms as well as Windows PC, via Origin and Steam.
Hoe was eigenlijk de voorganger van Nier Automata? Coming to PC, PS4, and Xbox One on April 23, 2021 Mooie soundtrack.
Hello everyone! I’m Hasan Kahraman from Blue Box Game Studios based in The Netherlands. The team and I are working on our new title, coming exclusively to PS5 this year and I can’t wait to show off some gameplay footage from the game in action. However, since the game is at an early development stage, I wanted to announce the game today and show off a little announcement teaser we made.