1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    je hebt gelijk maar viel me op dat zon beetje elke nieuwe game al een digitale pricedrop heeft gehad behalve cyberpunk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    De koers is sinds hoogte punt na Corona met 60% gezakt. Gezien de huidige market cap een daling van 20 miljard. Die compenseer je niet met de verkopen hoor
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De digitale price drops zijn sowieso nog steeds erg matig vergeleken met de fysieke. Twee andere voorbeelden zijn Sekiro en Immortals. Beide zijn fysiek veel goedkoper aangeboden dan digitaal. Behalve als je uiteraard de weg van bijvoorbeeld CDKeys bewandeld. Maar ook dan is fysiek in een aantal gevallen nog steeds goedkoper. Jammer eigenlijk, maar begrijpelijk.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Klopt omdat de game digitaal niet te koop is
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Op de Playstation alleen toch? Xbox volgens mij nog wel.
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja hoor xbox is ie nog gewoon te koop

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat weet jij, dat weet ik, dat weten alle gamers en veel mensen bij CDPR ook...maar de suits wilden een maandbonus.
     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik speel hem op de series X. Na elke update loopt hij beter en ik heb ook het gevoel dat hij er steeds beter uit gaat zien. Zitten nog genoeg glitches in, maar het gaat steeds beter.

    De sfeer en de hoeveelheid wat je kunt doen is fenomenaal.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste mag je nog wel even toelichten. Dat was juist een probleem bij de launch.
     
  11. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Als je rondloopt dan vind ik op bepaalde locaties de sfeer fantastisch. Voor mijn gevoel leeft de wereld wel. Wat je niet moet doen is het vergelijken met GTA V. Als je dat doet valt het wel enorm tegen. Dan kun je zo tientallen dingen opnoemen die GTA V beter doet. Als je die vergelijking los laat en de game een tijdje speelt vind ik hem toch wel heerlijk. Als ik de map open zijn er echt wel een shit-load aan dingen die je kunt doen. Je wordt ook continu gebeld of ge-appt met nieuwe missies /opdrachten.

    Tuurlijk zijn mijn verwachtingen niet waargemaakt. Graphics zijn (nog) niet Next-Gen, maar ik heb het idee dat het wel steeds beter wordt. De interactie met de spelwereld valt mij ook tegen. ( geen voertuig schade, geen water animatie, etc)

    Wat voor mij wel Next-Gen aanvoelt is de grote van de wereld en de missies.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    “Hey cousin, wanna go bowling!?”
     
    Zumpelvelder en Modder-Eter vinden dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    "Je moet de game niet met andere games vergelijken, want dan kom je er al snel achter dat het echt een kutgame is"

    Mooi man.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Snap zijn punt wel. Bij Cyberpunk lagen de verwachtingen natuurlijk erg hoog.

    Maar in het algemeen verwachten mensen soms teveel. Een nieuwe game moet wel zijn geld waard zijn, dat voorop gesteld.

    Maar niet iedere open wereld game hoeft O goed te zijn als GTA V om niet afgebrand te worden. Niet iedere Dungeon Crawler kan Diablo 2 evenaren en niet iedere shooter is zo goed als COD 4 van de 360. Wil niet zeggen dat het gelijk slechte games zijn.

    Zie het ook met Outriders. Mensen die zeggen fuck this game want my money back. 100 hours in the game and end game gets boring.
    Tja ze hebben nooit beloofd net als Avengers game as a service te zijn. 100 uur toffe gameplay voor 60 euro is toch netjes.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor 100 uur toffe gameplay moet je gewoon echt je mond houden over saaiheid.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb geen tijd voor games van 100 uur. Minder speelduur, meer kwaliteit graag!
     
    schijterwt en ageQned vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja maar als de gameplay echt 100 uur alleen maar tof is, oke. Echter is dit vaak niet het geval. Overigens ookal zou er 200 uur toffe gameplay zijn als de end game niet goed zou wezen, saai of afwezig, moet dat gewoon gezegd kunnen worden toch?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deels gelijk, maar als ervaren MMO speler weet ik ook dat het al jaren niet meer draait om alleen de end game content in dergelijke games. Het bekendste voorbeeld is nog altijd World of Warcraft. Als je 200 uur plezier hebt en end game content je niks lijkt, dan is het toch ook goed? Je hebt dan allang waar voor je geld gehad.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn punt was dat als spellen geen meesterwerk zijn van een 9 of hoger ze al snel worden afgekraakt dat ze het spelen niet waard zijn.
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja kloopt dat viel mij de laatste tijd ook al op. Spellen met een 8 of net wat hoger krijgen soms al de volle laag.

    Nu zeggen cijfers mij zelf toch niet zoveel en ben daar ook eigenlijk nooit zo mee bezig. Sterker nog vaak vermaak ik me meer mat games met een wat lager cijfer dan een game met een heel hoog cijfer. Het is natuurlijk ook maar een mening van de schrijver.
     

Deel Deze Pagina