Release: 7 mei voor PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series S | X, PC Demo voor PS5 nu beschikbaar, demo voor andere consoles / PC in voorjaar 2021 beschikbaar.
Een visuele showcase. Op welke Resi lijkt dit qua gameplay nu het meest? Deel 4, of juist meer horror georiënteerd... of juist meer actie?
Ik had wel heel wat meer verwacht qua visuals, vooral, omdat ze het een showcase noemen. Los daarvan denk ik dat het weer een toffe game gaat worden.
Van de beelden die ik zag leek het op Resi 7, dus horror. Deel 4 was meer spanning toch? Maar ik heb dan slechts enkel een kortdurende gameplay-video gezien.
Resident Evil Village can get really costly if you consider buying a Complete Set Collector’s Edition. It is sold in Japan for the equivalent of around $1800 USD. Resident Evil Village will be launched in several editions. These include a Standard Edition, a Deluxe Edition and a Collector’s Edition. At least in Japan, there is an additional collective version. It is not sold at a bargain price. Instead, the price is 192,500 yen. That is the equivalent of more than $1800 USD.
Vind het toch altijd wel weer knap ook na zoveel delen dat ze me toch weer warm weten te krijgen voor nog een deel uit de serie. Dit smaakt voor mij toch wel weer naar meer.
Na Resident Evil 2 en 3 remakes gedaan te hebben en 2 uitgespeeld, wil ik deze game ook proberen. Bidden dat hij goede scores krijgt.