Er zit 3 uur nieuw beeldmateriaal in. Lijkt me voldoende om te contasteren dat het niet een simpele edit is.
Is het 3 uur nieuw beeldmateriaal, of is het 1 uur nieuw beeldmateriaal dat in slow-mo 3 uur duurt ... ?
Moet wel zeggen, los van t feit dat die film gewoon echt te lang is (onnodig lang ook) en t vreselijke beeldformaat, de film inhoudelijk wel aanzienlijk beter is. Zit zooi scenes terug te loeren uit de 2017 versie en check die van nu..wereld van verschil. Onbegrijpelijk dat dit geen 3uur durende cut had kunnen worden voor de bios. Wel echt too much Snyder. Teveel slomos, teveel opvallende camerashots om cool te ogen, en teveel amazon chant muziek.
haha wat zijn die grapjes op t einde van elke trailer toch ook zo leuk he ik ga he le maal STUUUUUUUUUUUK
Shang Chi looks like Marvel formula met Mulan. Akwafina als slapstick side kick leuk Marvel jokes. Beetje mwaaah.
Shang Chi die iedere dag naast 6 uur kung fu training ook nog 2 uur piano training heeft ... Anyway, trailer is okay. Main mannetje lijkt de martial arts te kunnen doen, dus dat is prima, en Tony Leung in een belangrijke rol. Akwafina beetje overdreven maar ken de strip niet en dus ook haar character niet, en een aantal scenes in China zagen er wel weer typisch Hollywood-China uit. Ik verwacht gewoon een 7/10 popcorn movie. Entertaining met een paar goede actiescenes, wat simpele grappen, en een cameo/tease in de credits.
Brute ma moves hoeft niet bloederig of gory te zijn natuurlijk. Je hebt natuurlijk die hele 80's/early 90's HK action cinema wave wat geweldig was qua actie, wat betreft martial arts scenes, maar het was niet excessief gewelddadig of bloederig zoals wat recentere films in het genre. Gewoon goede moves en choreografie.
Ken het bronmateriaal en dus de characters niet, maar trailer deed me idd weinig. Vind diversiteit verder prima.