1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Daarom dus. Dan ga ik ook niet veel geld in games voor de Switch gooien want over 2-3 jaar hebben ze wellicht weer een nieuwe console en dan vragen ze gewoon weer 50 euro voor de games die je eerder al eens gekocht hebt.

    Hades bijvoorbeeld lijkt me geweldig, maar ik wacht wel even op een Xbox of Playstation release.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok dat kan is je goed recht en je eigen keuze. Ik ben er misschien te makkelijk in hoor, maar denk er niet over na of maak me er niet druk over als ik een game die ik nu koop over 2 of 3 jaar op een nieuwe console wel of niet kan gaan spelen. Die garantie heb je namelijk nooit misschien kan je op de ps6 of Xbox 2028 ook wel de huidige gekochte games niet spelen, tsja het is dan niet anders. Meeste games die ik nu koop speel ik waarschijnlijk over 2 of 3 jaar toch niet meer.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik speelde gisteren en vandaag nog Battlefield 1943 :D
     
    ageQned vindt dit leuk.
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb een Series S, maar speel vooral nog 360 games :+.
    Pas Fable 3 uitgespeeld, best een goede Fable game. Destijds een beetje onterecht afgezeken imo.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Niet echt onterecht 'afgezeken'. Wat het is/doet, is prima (vooral de re-release destijds, maar de kritiek was natuurlijk op de 'beloftes' die Molyneux deed voor de game en uiteindelijk was het een linear adventure. Prima adventure, mooie game, maar de vrijheid die vooraf beloofd werd was er niet.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    "The Moulineux effect"
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Andere mensen ook de uitnodiging voor de Cloud beta gehad? Werkt best ok. Voelt goed responsive ondanks dat de frame rate hier en daar toch wat laag lijkt te lopen. Omdat ze nog geen Series consoles gebruiken zijn de laadtijden wel lang. :+
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Ja, destijds misschien met de hype erbij wel tegenvallend. Maar voor nu best een prima game als je zin hebt in Fable. Mijn Series S upscaled hem ook naar 1440p, dus ziet er ook nog erg goed uit mede door de artstyle.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]


    Microsoft heeft een aantal games aangekondigd die in de eerste helft van mei naar Xbox Game Pass komen, waaronder Red Dead Online.

    Red Dead Online is de online modus van Red Dead Redemption 2. Deze uitgebreide multiplayer is vanaf 13 mei op Game Pass voor consoles en de cloud beschikbaar. Red Dead Redemption 2 heeft wel op Game Pass gestaan, maar is op moment van schrijven niet beschikbaar voor de dienst.

    Op 4 mei komt Dragon Quest Builders 2 naar Game Pass voor console en pc, terwijl op 6 mei Fifa 21 (console en pc - Game Pass Ultimate benodigd), horrorgame Outlast 2 (console, pc en cloud) en wintersportgame Steep (console en cloud) uitkomen.

    Naast Red Dead Online komen er op 13 mei nog meer spellen naar Game Pass, namelijk Final Fantasy 10 | 10-2 HD Remaster (console en pc), Just Cause 4 Reloaded (console, pc en cloud), Psychonauts (console, pc en cloud) en Remnant: From the Ashes (pc).

    Op 15 mei verdwijnen tot slot een aantal games van Game Pass. Het gaat om Alan Wake (console en pc), Battlefleet Gothic: Armada 2 (pc), Dungeon of the Endless (console, pc en cloud), Final Fantasy 9 (console en pc), Hotline Miami (pc) en Plebby Quest: The Crusades (pc).
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Verrassend dat Alan Wake eraf gaat!

    FFX/X2 yes!!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Tjonge jonge, Plebby Quest wordt van de GP verwijderd. Vind ik echt niet kunnen hoor jongens.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Publishing rights van Microsoft schijnen vervallen te zijn .
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Alan Wake, 1 van de secret parels voor de 360
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Secret parels? :confused:.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Meh, aardig spel maar was zeer snel repetitief.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Oké
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Vond je? Ik vond het echt een erg sterk spel. Pas gespeeld door gamepass op de one. Er zijn maar weinig spellen die ik uit speel, maar deze ging lekker door. De gameplay was ietwat repetitief, zeker. Maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door sfeer en totale ervaring.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Paar uur Dragon Quest Builders 2 gespeeld. Beetje langzaam begin, en wat kleine ergernissen, maar los daarvan wel weer een leuke game. Aanradertje.
     
    Killamonkey en ageQned vinden dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina