Ik dacht de grap te begrijpen maar eigenlijk oprecht niet. Tenzij Yellow alles kut vindt en Reck alles hysterisch goed? Uiteraard moet je grappen niet overdenken en zeker niet uit gaan leggen maar ik vind het wel belangrijk een werkbare schaal overeen te komen inzake films en onze appreciatie daarvan.
Ik heb er even over nagedacht en een schaal van Yellow tot Reckuuza werkt niet. Om dit goed uit te werken zul je iets als volgt moeten doen: 1. Film is finaal bagger -> AgentSmith 2. Film is best wel kut, alles is stom -> Rampage 3. Film doet me niks. Niks doet me iets -> Dyonko 4. Film is ok, niks boeiends, heb beter gezien -> Tyrant 5. Film is best vermakelijk. Alles is best vermakelijk -> Taab 6. BESTE FILM OOIT, 54 KEER KLAARGEKOMEN, AAAAAH -> Reckuuza 7. Film bevat minderheden, dus goed -> Fiasco 8. Film 5 minuten gekeken, maar echt heel goed, lang verhaal, morgen deel 2, komende 3 maanden elke dag een update -> Yellow.
Marrowbone was gisteren voor laatst te zien op Netflix, vond ik niet slecht. Heb je nu geen zak meer aan trouwens.
Ik moet bekennen dat ik gisteren pas voor het eerst Million Dollar Baby gezien heb. Zeker kijken, als je het nog niet hebt gedaan!