Shadow & Bone 1e aflevering gekeken. Heeft wel potentie, maar ben niet meteen weggeblazen door die eerste aflevering. Recensies zijn wel redelijk positief, dus ben benieuwd.
Het is wel vermakelijk, maar ook vreselijk cliche. Waarom is er altijd sprake van een driehoeksverhouding als er een vrouwelijke hoofdrol is in dit soort verhalen :’)
Ja net aflevering 4 gezien. Het blijft inderdaad vermakelijk, maar wordt niet briljant. Aangezien het aanbod verder niet overweldigend is, ben ik wel tevreden. Misschien wordt het nog wel beter.
Flying Lotus OST Anime is vooralsnog beetje meh, vind Lakeith zijn voice acting eigenlijk echt trash.
Sick, dit weekend even checken. Seizoen 1 was een beetje een mixed bag, zaten wel een paar vette episodes tussen. Vond vooral de art style van sommige echt heel dik, voornamelijk de epsiode in Tokyo met die moord en de episode van die kunstenaar die steeds leipere dingen bouwde. De minste vond ik de afleveringen waarbij ze die rare hyper realitsische stijl gebruikte, was het net niet.
De opening theme is wel nice Maar waarom in het Engels kijken? Vooral hier past Japanse voice acting het beste. Wist trouwens niet dat dit op een echte persoon is gebaseerd.
Vol. 1 'eventjes' gebinged. Af en toe snap ik de humor niet (of nouja, ik snap het wel, maar vind het niet grappig). Verder wel vermakelijk. Beetje black mirror-ish, maar dan korter. Sommige episodes zijn imo sterk genoeg om een hele serie uit te maken, maar ergens ook wel fijn dat het zo kort is.
Hier ook tm aflevering 4 gezien. De B kwaliteit druipt er van af, maar de amusementswaarde is hoog. De storytelling is vrij complex en vaak behoorlijk onduidelijk, maar aangezien het op een boek is gebaseerd komt dat wel goed denk ik. Ben benieuwd
Vind het tot nu toe ook wel oké. Tenminste wel een tandje beter dan bijvoorbeeld Locke & Key. Een serie waar ook veel potentie in zat maar echt dramatisch slecht werd naarmate het seizoen vorderde helaas. Dit ziet er tot nu toe best aardig uit (ook t/m 4 gezien nu).
Aflevering 7 nu, vind 'm wel vermakelijk. Sommige scenes zijn wel echt mega donker qua beeld. Met zonlicht in de kamer zie je echt geen fuck op de tv.