Nice wacht ff af hoe die op de Switch draait. Als dat acceptable is voor mij dan haal ik hem daarvoor.
Oh, gemaakt door devs uit het originele team van Just Cause. Wist ik nog niet, maar dat vind ik zeker interessant om te horen.
Ik zou bij een FF game niet gelijk aan jou denken, maar elke gewonnen ziel is er één. Overigens is het ook gewoon een erg goede JRPG. Zo goed, dat ik het zelfs niet-fans van het genre (maar wel gamers met een open vizier) deze titel zou aanbevelen.
https://www.gamesradar.com/mass-effect-legendary-edition-achivements/ Achievements gelekt. Zeggen ze in het artikel dat Mass Effect I op de hoogste stand bijzonder moeilijk was. Die vond ik juist bijzonder makkelijk. En Mass Effect 3 was dat ook. Vooral Mass Effect 2 was imo de moeilijkste. Heb de game gepreordered. Zin in.
Hoezo dit nou.... Nee ja ik had nog nooit een FF game gespeeld dus had wel twijfel. Maar ken de characters van FF7 omdat de broer van een vriendin dan voreger altijd speelde lol
Ik vond de oude KOF games eigenlijk veel mooier. Weet niet wat het is, maar heb weinig met de nieuwe stijl. Het is allemaal zo strak, bijna glimmend.
Dit is dezelfde stijl als Samurai Showdown echter heb je gelijk dat het hier bijna glimmend is dat is met SS niet zo, dus heb de hoop dat dit ook niet het geval gaat wezen met deze game bij release. En hoop op een normale eindbaas niet zo een cheap ass cheating klootzak waar SNK een handje van heeft.
Ik vond ME2 in lastigste stand niet zo moeilijk, gaat er meer om of je er het geduld voor hebt. Gewoon continu coveren, voorzichtig, coveren blijvend e.d.