1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Next Mass Effect

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 11 dec 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Kijken jullie naar deze remaster uit?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nee, jij?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mass Effect destijds beetje gespeeld.
    Mass Effect 2 destijds beetje gespeeld.
    Mass Effect 3 nooit gespeeld.

    Kon er nooit echt inkomen, maybe omdat het sci-fi is, of omdat ik de gameplay gewoon niet zo leuk vond, of omdat er simpelweg andere games waren die ik toen ging spelen. Waarschijnlijk combi van alles.

    Dus nee, niet echt excited. Als het geweldige cijfers krijgt en het ligt een keertje voor 20 euro in de budgetbak, dan maybe, maar is momenteel geen game waar ik op aan het wachten ben ofzo.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Jij niet? Was jij geen ME fan dan?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Zeker, en heb het dan ook al gespeeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik wel, heb weer zin om een playthrough te doen waar ik exact hetzelfde ga doen als de vorige keren.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ja. Helemaal de tyfus spelen. :9
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik ook. Verder geen behoefte om nu een SF RPG te spelen. Vraag me oprecht af of ik de xbox360 gameplay niet te beperkt ga vinden anno 2021. Dan laat ik het liever een positieve herinnering. Als ik voor een remake/remaster ga dit jaar, dan wordt het denk ik Diablo2.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als ik destijds niet zoveel tijd in originele delen had gestoken, waren eze meer dan de moeite waard.

    Er zit echt veel diepgang in en denk niet dat het ouderwets aanvoelt.

    Maarja een playthrough duurt 40 uur ofzo per spel. Zoveel tijd stop ik dan liever in een nieuw spel of een remaster van een spel dat ik niet eerder heb gespeeld.

    Nu al Outriders bezig, wil Trials of Mana Remake nog spelen, Cyberpunk als die af is, Avengers staat op Ps now gratis, Ff7 integrade DLC wil ik spelen, Untitled Goose game. Dus tja speel minder games daadwwrkijk dan dat mijn interesse hebben.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Oh, nou daar hoef je je het eerste jaar nog geen zorgen over te maken. ;)

    En Avengers... is dat wat dan? Lijkt mij weer zo'n cynische cashin. Rest is zeker oké. Voor mij geldt dat ik mij nog redelijk veel (tenminste dat gevoel heb ik) van Mass Effect herinner, vandaar dat ik geen sterke impuls heb om nu gelijk die game te gaan spelen. D2 on the other hand... da's alweer langer geleden.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is zo'n Destiny achtig game. De campaign is redelijk kort schijnt en End game content is een grind.

    Maarja hij is gratis op PS Now dus kan ik die korte campaign in ieder geval spelen zonder geld uit te geven.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Oké, maar ik zie betere games op die lijst. Klinkt namelijk niet echt overtuigend, middelmatige gameplay ervaring accepteren omdat iets gratis en kort is.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    De gameplay en de campaign is erg tof. Daar ligt het niet aan. Heb de Bèta geprobeerd toen.

    Alleen de campaign is erg kort en end game is steeds dezelfde missies doen die wel eentonig zijn. Dus 60 euro voor een korte campaign zei ik destijds nee tegen.

    M.a.w. ik ga voor 12 uur speelplezier van een toffe campaign met gave gameplay en stop dan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yup, ga ME weer lekker van begin tot eind helemaal doorspelen, inclusief elke side quest.

    Ik doe dat om de paar jaar zowieso, dus deze keer met een opgepoetste versie. Zin in!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.705
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu al zin in om weer 2 uur in character creation te zitten om een lekkere FemShep te maken...zal deze keer iets makkelijker moeten zijn lijkt mij....hoop ik lol
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420









    Ziet ernaar uit dat deze remaster toch wat te bieden heeft... ;)

    Sowieso toch best interessant omdat alle DLC in deze package zit. En die heb ik nooit gespeeld. Het gaat niet alleen om extra equipment, maar ook nieuwe gebieden om te verkennen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2021
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.420



    De eerste twee uur van de eerste Mass Effect, Legendary Edition (blind let's play). Die graphics, die muziek, spannend verhaal... ik krijg er alweer kriebels van. SF dream. <3
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hij is ook oprecht goed. Heb inmiddels wel weer de Mako naar oude snelheid ingesteld. Was me veel te traag.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Toch wel weer zin om 1 remastered te spelen, is die shit gwn 60eu joh. Getouttahere
     

Deel Deze Pagina