1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gretel MK II. :cool:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Is dat niet heel lang jouw avatar geweest?
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    breng m nou niet op ideeen

    ik moet al teringlang tegen die huidige kop van m aankijken
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Na vier scopies ziet die kop van jou er ook uit als een Elmo on drugs.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Time Splitters was mijn eerste PS2 game. Wat een tering vette game vond ik dat destijds, zelfs nog heel veel MP met bots en mijn broer gespeeld :+. Deel 2 had ik minder gespeeld, maar die was nog wat beter.
    Deel 3 vond ik wel een beetje ruk, die had een bepaalde EA games saus erover..
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ah yes Timesplitters 2, zelf een map maken, geheime ruimtes er in proppen met top wapens en dan op de splitscreen je vrienden kapotknallen. Beetje techno soundtrack er onder helemaal fijn. Singleplayer was ok, herinner me er niet zoveel van behalve iets pakken en dan weer opzoek naar de uitgang.
     
    Matrix en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Biomutant Class Guide: All Class Perks & The Best Classes, Best Perks (Hands-ON Gameplay PC)
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Weet nog steeds niet echt wat ik van de game moet denken. Ene kant trekt het me wel aan en heb ik zoiets dit kan echt wel iets voor mij wezen. Alleen heb ik ook een gevoel die zegt van nee deze game is het eigenlijk op alle fronten van wat ik heb gezien en ze hebben laten zien het net niet.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat "net niet" gevoel heb ik soms ook bij deze titel. Het is een mashup van elementen uit games die we allemaal een keer gespeeld hebben. Vind de gepresenteerde perks een beetje saai overkomen. Misschien zit er meer achter, maar ik word niet echt wild van alleen maar +10% damage of armor perks.

    P.S. Epic heeft weer een mega actie waarbij je bij besteding van 15 euro een tegoedbon krijgt van 10 euro korting. Top games voor 5 euro dus.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2021
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt ik heb ook de indruk dat ze alles op super safe hebben gespeeld. Het is allemaal vrij basic en alles eigenlijk wel gezien bij andere games. Het mist eigenlijk een beetje een eigen gezicht of de durf iets net wat anders te doen. Maar toch de trailers enzo hebben elke keer wel wat gehad wat mijn aandacht wel trok. Dus gewoon even rustig de reviews afwachten en dan waarachijnlijk een keer met een mooie afprijsing. Want het is toch een game waarvan ik zoiets heb va die wil ik wel een keer gespeeld hebben.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    HALLO LEFT4DEAD
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmmm... Timesplitters als free2play multiplayer met alle microtransacties in de customization, dat zou mij als business model niet verbazen.
    Dan bereik je wel het grote publiek, behoud je de variaties beperkt in matchmaking (misschien juist met wat randomness bij iedere match?) en heb je nog alle vrijheid in je eigen custom lobby met je vrienden.

    Ik ben heel benieuwd. Wordt vast weer zo'n blinde nostalgie aankoop (zoals 1/3e van mijn PS library)....
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nou vooruit, een rondje Biomutant dan. ;) Eerste vier uur gameplay. Rest op Cohh's pagina. Ben persoonlijk nog steeds benieuwd naar deze titel. Ik denk dat vooral de uitstraling van de wereld mij aanspreekt.



     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2021
    ageQned vindt dit leuk.
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik keek eerst enorm uit naar deze titel. Toen kwam ik erachter dat het SP only is dus geen coop.

    De combat ziet er goed uit de wereld zelf mooi maar de arena's waarin je vecht nogal saai en vraag me af net als bij andere open wereld of je niet heel veel rondloopt en klimt op zoek naar materialen voor upgraden en grinden in plaats van een goed verhaal te spelen met toffe combat en boss fights.

    Dus ik wacht even de reviews af en verwacht dat dit spel snel in prijs gaat zakken.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    new fun-filled adventure, become Peppa Pig’s new friend. All your little ones favorite characters from the show are here! Are your little piggies ready to become Peppa's new friends? #MyFriendPeppaPig is releasing on all platforms!
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik weet nog de eerste previews dat de characters mooi waren maar de wereld heel ‘saai’, standaard en flets, maar dat is gelukkig flink verbeterd. Zo’n game die je met een schuin oog in de gaten blijft houden. Vind het zelf sowieso leuk dat je met beesten speelt ipv mensen, en als het dan in alle andere onderdelen een beetje goed is, dan kan het een klein toppertje worden.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    @Reckuuza
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    kutgame
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jij bent ook niet snel onder de indruk natuurlijk.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Geef me god of war of doom en mn kont staat open
     

Deel Deze Pagina