Time Splitters was mijn eerste PS2 game. Wat een tering vette game vond ik dat destijds, zelfs nog heel veel MP met bots en mijn broer gespeeld . Deel 2 had ik minder gespeeld, maar die was nog wat beter. Deel 3 vond ik wel een beetje ruk, die had een bepaalde EA games saus erover..
Ah yes Timesplitters 2, zelf een map maken, geheime ruimtes er in proppen met top wapens en dan op de splitscreen je vrienden kapotknallen. Beetje techno soundtrack er onder helemaal fijn. Singleplayer was ok, herinner me er niet zoveel van behalve iets pakken en dan weer opzoek naar de uitgang.
Weet nog steeds niet echt wat ik van de game moet denken. Ene kant trekt het me wel aan en heb ik zoiets dit kan echt wel iets voor mij wezen. Alleen heb ik ook een gevoel die zegt van nee deze game is het eigenlijk op alle fronten van wat ik heb gezien en ze hebben laten zien het net niet.
Dat "net niet" gevoel heb ik soms ook bij deze titel. Het is een mashup van elementen uit games die we allemaal een keer gespeeld hebben. Vind de gepresenteerde perks een beetje saai overkomen. Misschien zit er meer achter, maar ik word niet echt wild van alleen maar +10% damage of armor perks. P.S. Epic heeft weer een mega actie waarbij je bij besteding van 15 euro een tegoedbon krijgt van 10 euro korting. Top games voor 5 euro dus.
Klopt ik heb ook de indruk dat ze alles op super safe hebben gespeeld. Het is allemaal vrij basic en alles eigenlijk wel gezien bij andere games. Het mist eigenlijk een beetje een eigen gezicht of de durf iets net wat anders te doen. Maar toch de trailers enzo hebben elke keer wel wat gehad wat mijn aandacht wel trok. Dus gewoon even rustig de reviews afwachten en dan waarachijnlijk een keer met een mooie afprijsing. Want het is toch een game waarvan ik zoiets heb va die wil ik wel een keer gespeeld hebben.
Hmmm... Timesplitters als free2play multiplayer met alle microtransacties in de customization, dat zou mij als business model niet verbazen. Dan bereik je wel het grote publiek, behoud je de variaties beperkt in matchmaking (misschien juist met wat randomness bij iedere match?) en heb je nog alle vrijheid in je eigen custom lobby met je vrienden. Ik ben heel benieuwd. Wordt vast weer zo'n blinde nostalgie aankoop (zoals 1/3e van mijn PS library)....
Nou vooruit, een rondje Biomutant dan. Eerste vier uur gameplay. Rest op Cohh's pagina. Ben persoonlijk nog steeds benieuwd naar deze titel. Ik denk dat vooral de uitstraling van de wereld mij aanspreekt.
Ik keek eerst enorm uit naar deze titel. Toen kwam ik erachter dat het SP only is dus geen coop. De combat ziet er goed uit de wereld zelf mooi maar de arena's waarin je vecht nogal saai en vraag me af net als bij andere open wereld of je niet heel veel rondloopt en klimt op zoek naar materialen voor upgraden en grinden in plaats van een goed verhaal te spelen met toffe combat en boss fights. Dus ik wacht even de reviews af en verwacht dat dit spel snel in prijs gaat zakken.
new fun-filled adventure, become Peppa Pig’s new friend. All your little ones favorite characters from the show are here! Are your little piggies ready to become Peppa's new friends? #MyFriendPeppaPig is releasing on all platforms!
Ik weet nog de eerste previews dat de characters mooi waren maar de wereld heel ‘saai’, standaard en flets, maar dat is gelukkig flink verbeterd. Zo’n game die je met een schuin oog in de gaten blijft houden. Vind het zelf sowieso leuk dat je met beesten speelt ipv mensen, en als het dan in alle andere onderdelen een beetje goed is, dan kan het een klein toppertje worden.