Dear Rustlers! We have an incredible announcement for you today! We are very excited to announce that Rustler will be leaving Early Access and releasing on the consoles on August 31st of 2021! The community has grown over the months and we're proud of how the game was improved thanks to your feedback and reports! We are still going to improve the game and add extra content! What will you see in the full release: New sub-quests! Dealer, Witch and Musician storylines in particular, plus Father quest (10 extra quests in total) New horse contol modes for all those that find the default one confusing (Screen Oriented and Mouse Oriented) Aim assistance (autoaim) on gamepads; Shops where you will be able to buy weapons, food, and armor; Buyable safehouses New skills: Health Regeneration; Horse Summoning; Crossbow reload while moving; Shops discounts Updated quests dialogues with loads of new references, jokes, and less swearing. Fast travel from city to city, available in between quests. [8] A few more, surprise features
Het is geen Microsoft. Ubisoft vast ook niet, vanwege dit: We gaan dus heel binnenkort al dingen zien verschijnen. Beetje jammer nu de E3 events en dergelijke al zo dichtbij zijn.
Er mag van mij inmiddels ook wel eens flink wat nieuw tof gaming news verschijnen, want het is wel erg droogjes de laatste tijd. Nieuwe Splinter Cell, nieuwe Xenoblade, Virtua Tennis, SSX, anything, maar ik heb iets nodig om naar uit te kijken.
Kort nadat Donaldson claimde dat het lek niet Microsoft betreft, liet XboxEra-medeoprichter Nick Baker weten dat het om een presentatie van Square Enix zou gaan. Dit lekte ook laatst: Een insider claimt dat Square Enix tijdens E3 dit jaar nog een Final Fantasy-game die exclusief op PlayStation 5 uitkomt gaat onthullen. Dat is opvallend, omdat het bedrijf vorig jaar al Final Fantasy 16 aankondigde, dat zover bekend ook exclusief op PlayStation 5 verschijnt. Het gerucht wordt gemeld door 'Navtra', een bezoeker van het ResetEra-forum. Niet alleen heeft hij eerder al correcte informatie gelekt over diverse PlayStation 5-games - waaronder FF16 - hij heeft volgens de moderators van het forum ook bewijs aangeleverd voor dit gerucht.
Het is geen Microsoft, staat er. Volgens de geruchten wordt de game ook niet ontwikkeld door Square, maar door Team Ninja. Zie o.a.
Geen game, maar voor het maken van een mooie wereld/kaart bij je (bord) fantasy game lijkt dit een heel mooie tool. Mooi resultaat door Nookrium moet ik zeggen. Kan zo in de binnenkant van de kaft van een fantasy boek. EDIT: voor geinteresseerden...
PSN Games van Juni. Star Wars: Squadrons (PS4) Virtua Fighter 5: Ultimate Edition (PS4) Operation Tango (PS5)
Die eerste titel is zeker een aanrader. Beetje makkelijk, maar prima game verder. Destijds nog de review voor XBW gedaan.
Toch mooi he. Dat ze Master Chief/Halo nog steeds gebruiken in elke campagne die ze maar kunnen bedenken. Ondertussen is er sinds 2012 (!) geen fatsoenlijke Halo game meer uitgekomen en gaat ook met Infinite prob niet gebeuren.
Moet je echt altijd zo pessimistisch zijn als het om Xbox gaat. Sorry, maar ik vind het een beetje vermoeiend worden.