1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wat geef je me er voor?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    AC Brazil next? Geen verkeerde setting. Veel hoogteverschil ook, dus veel klimmen.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2021
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Verzendkosten?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    UBISOFT WIL MEER TIJD NEMEN VOOR ASSASSIN'S CREED VALHALLA-UPDATES
    BEDRIJF WIL ROBUUSTE UPDATES UITBRENGEN

    Ubisoft laat weten meer tijd te willen nemen voor het ontwikkelen en uitbrengen van titelupdates voor Assassin's Creed Valhalla.
    Dat laat het bedrijf weten in een nieuwe blogpost. "We hebben een aantal wijzigingen aangebracht in ons productieproces en aan onze tools zodat we meer robuuste updates kunnen leveren, waarover later meer. We verschuiven ook van een 4-weken naar een 5-weken titelupdate-releaseschema, zodat we grondiger kunnen testen en bijschaven."

    Als gevolg hiervan komt update 1.2.1 pas op 27 april uit. Zoals eerder aangekondigd verschijnt de eerste betaalde uitbreiding voor Valhalla, Wrath of the Druids, nu op 13 mei.

    "Onze community staat centraal in alles wat we doen en we streven er altijd naar om jullie geweldige ervaringen te bieden", zo meldt Ubisoft. "Dat gezegd hebbende, beseffen we dat sommige van onze recente titelupdates misschien niet hebben voldaan aan jullie verwachtingen of onze standaard."

    Daarnaast deelde het bedrijf via de blogpost een tijdlijn van aankomende content voor Assassin's Creed Valhalla. Na update 1.2.1 en Wrath of the Druids verschijnt ergens aan het einde van deze lente titelupdate 1.2.2, gevold door een nieuwe gamemodus.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Plugje naar één van de beste AC games in de serie. Met prachtig geschreven karakters, mocap cutscenes en sfeervolle beelden en dito geluiden.

    EDIT: En Origins ga ik zeker snel oppakken. Ziet er uit als een prima AC game.

     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2021
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Origins is geweldig. Maar ik ben dan ook fan van de setting. Moet wel zeggen dat ik behoorlijk moest wennen aan de combat, omdat ik Jedi: Fallen Order kort ervoor heb uitgespeeld. Dat is in mijn ogen nog steeds een van de minpunten aan de AC serie, helemaal nu deze ook meer focus op combat heeft.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Thanks. Goed om te weten. Fallen Order moet ik zeker ook nog een keer oppakken! Wat is er trouwens zo opvallend anders aan de combat van Origins (of Fallen Order)?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2021
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik kan het niet exact uitleggen, maar het voelde na Fallen Order heel matig en zonder gewicht. Uiteindelijk raakte ik er wel aan gewend, maar het was in eerste opzicht wel een schok.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Eerste reviews zijn binnen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Benieuwd of we ook andere lokaties krijgen dan, zoals buurland Suriname, en wat eilanden. Zeer interressante lokatie natuurlijk ivm de mogelijke verhalen over slavernij enzo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Gisteren weer ff doorgegaan met Valhalla, laatste play was in 2020 :+
    Ik snap de kritiek wel dat de game te lang is. Nu 40 uur aangetikt en Lunden uitgespeeld.. Maar als je zo lang niet speelt zit je er wel volledig uit. Combat was enorm wennen weer en je vraagt je bij alles af 'hoe deed ik dat aan t begin ook alweer allemaal'.

    Ook vond ik opvallend dat er een kerel van The Order al bekend was, aardig hoog in de ranking. Ik vraag me af of ik dit al wist in 2020 of dat dit met een update is gerevealed ofzo?
    Anyway blijft wel een schitterende game hoor.
     
    Nol vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Verkeerd topic:
    https://forum.xboxworld.nl/threads/assassins-creed-unity.173169/page-73#post-5589783
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Minpunten
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat betreft de order: Er staat je nog wat te wachten. Ik heb ze allemaal gedaan en eigenlijk niet echt wat ik ervan had verwacht. Maar goed: Misschien waardeer jij het wel. Zou ze wel afmaken.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat weer wennen aan de controls staat mij een beetje tegen om weer verder te gaan. Ik heb het in het begin denk ik wat verkeerd aangepakt. Eerst alle missies in een gebied wegwerken voordat ik weer verder ging. Soort van dwangneurose o_OHierdoor ben je wel lang bezig, maar schiet het eigenlijk niet op.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ubisoft onthult meer aankomende Assassin's Creed Valhalla-content
    De Viking Age Discovery Tour verschijnt op 19 oktober

    Er komt meer content naar Assassin's Creed Valhalla - Ubisoft heeft bekendgemaakt wat spelers kunnen verwachten.

    Morgen komt update 1.3.2 uit. Daarmee worden diverse bugs opgelost en wordt de weg vrijgemaakt voor de aankomende uitbreiding Viking Age Discovery Tour, die op 19 oktober voor iedereen beschikbaar komt. Hierin kunnen spelers de wereld van de Vikingen op educatieve wijze, zonder gevechten, verkennen.

    Ergens later dit najaar moet update 1.4.0 uitkomen, gevolgd door het Oskoreia Festival. Daar is echter nog weinig over bekend, al lijkt het er op dat die content rondom Halloween gaat draaien.


    [​IMG]
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ligt het aan mij of is dit het eerste jaar zonder nieuwe AC?
     

Deel Deze Pagina