1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Vooral die van KOF vind ik. Ik mis gewoon heel veel detail in die graphics. Dan vond ik de oude delen (en dan heb ik het over pre 2000) persoonlijk nog het mooist. Wederom: Neo Geo releases. Wat een duur platform was dat, maar geniaal mooi. :D
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Die games zien er tof uit maar zijn zeker voor nieuwkomers enorm complex als je alle systemen en opties die je hebt in een gevecht goed onder de knie wilt krijgen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als je het eerst eens wilt proberen, zou ik nu GG Rev 2 even voor 7 of 8 euro in de PS Store kopen. Ook schitterend, meer SP content, en alle characters.

    Strive lijkt me ongetwijfeld mooier, maar full price, karige SP, en maar 15 characters wat ze straks met dure DLC gaan uitbreiden.
     
    Zifnap en Servantes vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Goede tip. Niet dat ik moeite zou hebben met dlc karakters wanneer deze zo mooi gepresenteerd worden als in deze nieuwste release. Maar opties voor solo play lijkt idd wat beperkter. Een mooie GG om online je tanden in stuk te bijten.

    Edit: hoe heet die fighter ook alweer waarin een battletoad karakter zit? En "Spinal", een tot leven gewekt skelet? Sabrewolf karakter? Naam ligt op het puntje van mijn tong, maar ik kom er niet op. Die titel is ook regelmatig voor een habbekrats in de aanbieding.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Killer Instinct
     
    Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Killer Instinct idd, exclusief op XBox. Vroeger gespeeld op Snes, maar net als bij Mortal Kombat iets teveel freaks en iets te donker voor mij. Ik hou toch meer van kleurrijk, zoals Street Fighter (Alpha), Guilty Gear, FighterZ, Soul Calibur, etc.

    Mortal Kombat 11 wel een zeer mooie game trouwens, en ook netjes gewacht op een Complete release, en dat zal ik waarschijnlijk ook doen met de nieuwste Guilty Gear.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dat is hem. Exclusief in zoverre dat ie ook al een paar jaar te verkrijgen is op de PC in de Microsoft store en op Steam.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Okay, okay, ‘console-exclusive’ …
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Killer Instinct nog wel een tijdje gespeeld op de pc, normaal niet echt iets met fighters maar deze was wel weer leuk. Ook nostalgie want ik heb hem ook veel op de SNES gespeeld :+
     
    ageQned en Zifnap vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416





    Meh. Misschien oké op de Switch, maar de PC port is ronduit amateuristisch. Geen ondersteuning voor toetsenbord (& muis) en grafische opties ontbreken ook. Geen mogelijkheid om ingame resolutie te schakelen (game start in een window op) en de 1440P resolutie ontbreekt zelfs in zijn geheel. En zoals al eerder besproken: dit zijn de Sigma versies van deel 1 en 2, niet ieders favoriet. De spellen zijn letterlijk hetzelfde, geen noemenswaardige toevoegingen, ook grafisch geen verbeteringen (behalve hogere resolutie). Gemiste kans, ondanks de aardige prijs voor deze drie-in-één package. En op de PC is het weer de zoveelste dump port. Ik dacht dat we voorbij dat punt waren.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2021
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Matig inderdaad, had liever de Black/normale versie gehad. Dus deze skip ik helaas. Jammer dat ze niet de aandacht geven die deze games verdienen.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Misschien als opmaat naar een nieuwe Ninja Gaiden. Maar dat had nog steeds met meer respect gekund voor het oude materiaal.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als dit het niveau van een remaster is hoeft van mij een nieuw deel ook niet :+
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan kan Mass Effect 4 alleen maar goed worden. :+
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Final Fantasy 7 Remake: INTERmission eerste half uur gameplay appetizer. Met speciale dank aan schijterwt voor de heads up. ;)

    Deze DLC zou ik zo kunnen spelen. Wat is dat vechten weer lekker flashy zeg. Ook de muziek blijft prachtig. FF7remake straalt zoveel vertrouwen uit in zijn executie. Dat maakt voor mij het verschil. Je speelt het, je gelooft het. Love it. <3
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is weer demo tijd op Steam!

    https://store.steampowered.com/app/1386780/City_of_Gangsters/



    Deze heeft mij verrast. Civilization meets city management sim ten tijde van de Prohibition met een speelse, leuke artstyle! Ik zou alleen willen dat de straten bevolkt zouden worden met voetgangers en auto's om de kaart wat levendiger te maken.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416




    FF7: Remake expanded en enhanced. IMO één van de beste JRPGs in de laatste jaren, met twee extra chapters en grafische verbeteringen op de PS5. Must play titel. <3
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2021
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik wacht op een complete edition op de Xbox...
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416





    Hey, dit ziet er uit als een best leuke MP game. Voor PC en consoles. Speelt iemand dit al?
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Net de Tunic demo even half uurtje gespeeld, en ben wel weer enthousiast, eerlijk gezegd. Ziet er leuk uit, speelt lekker weg, en nog best uitdagender dan je op het eerste gezicht denkt. Prima eerste indruk. Ook leuke enemy designs.
     

Deel Deze Pagina