1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja ik ga denk ik ook voor die versie. In Warzone kun je door ver genoeg in de Battle Pass te komen hem weer terug verdienen. Vraag mij af of dit bij BF2042 ook zo zal zijn omdat je 4 passes krijgt
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In deze zit wel de.mogelijkheid met bots te spelen.

    Ben ik erg blij mee. Kan ik lekker alle voertuigen uittesten voor ik mezelf online voor schut zet door een volle chinook met squad te crashen :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2021
    Jorrie en McSparkle vinden dit leuk.
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan met 120 man online, maar ik ben nog enthousiaster over 120 bots :+
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zelfs Michael Bay had dit niet verzonnen. Dit stukje vond ik persoonlijk ook veel te nep. Lukt nog niet eens ingame. :+
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik vond de trailer echt fucking dik. Boeiend dat het wat over de top is met die straaljager. Dat soort dingen is juist wat BF vet maakt. Überhaupt gebeuren dat soort dingen 1 keer in de 500 potjes. Ben echt hyped! Hopen op een waardig vervolg van BF3/BF4.
     
    Alexknl en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    40 euro voor een game maar die prijs dan vastzetten voor 2-3 jaar, ipv op launch 70 euro en vervolgens na 3-4 maanden wanneer alleen de hardcore fans het gekocht hebben de prijs droppen naar 20-30 euro en na 7-8 maanden naar 15 euro.

    Als je de game voor 40 euro uitbrengt en vervolgens blijft ondersteunen, trek je een veel grotere groep kopers aan, en elke 2-3 maanden een nieuwe event en nieuwe map(s), dus telkens hype onder de community en positive word of mouth, waarmee je dus weer de aandacht trekt van nieuwe kopers. Die er ook 40 voor neerleggen.

    Een game als BF valt of staat met de community, dus die wil je gewoon zo groot mogelijk krijgen, en houden.

    We gaan het zien. Als de game vanaf dag 1 geweldig is dan zal er geen probleem zijn. Als het ondermaats is zullen veel gamers besluiten af te wachten en/of te skippen, en dan zullen we een kleinere community zien en en snel een price-drop van de base-game, en zelfs daarna is het maar de vraag of die community enthousiast is (of blijft) over de BP.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
     
    Yi-Long, Alexknl, Reson en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er zijn YouTube kanalen die dit soort stunts vastleggen en vele hits hebben.

    Zelf ooit in BattleField 2 zo een moment gehad. Helaas niet kunnen opnemen. Was op de PC en we speelden die map in het Midden Oosten met het TV station. Ik was de vlak aan het cappen daar op het balkon. Een tank kwam mijn kant op en een helicopter. De heli schoot rakketten en ik dook het gebouw in. Wel splash damage maar niet dood.

    Toen met sniper de piloot van helicopter door zijn kop geschoten. De heli draait rond en tuimelt naar beneden op de tank die ook nog eens kapot gaat!
     
    Yi-Long en Zifnap vinden dit leuk.
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Haha, zeker gaaf maar ook slecht dat die straaljagers zo langzaam vliegen. Nu begrijp ik ook weer beter waarom iedereen mij zo gemakkelijk uit de lucht knalde. Zit je verdomme in een straaljager en wordt je nog uit de cockpit gesniped....

    Ben het overigens gedeeltelijk met yi-long eens. Vind het ook een prijzige constructie. Laat de content die je krijgt dan tenminste top notch zijn. En heroes.... meh.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gaat mij meer om de ervaring van toen. Dat is nu compleet anders natuurlijk.
    Ben geen die-hard MP gamer.

    Maar Killzone 2, Bad Company 2, BF3, BF4 (en in iets mindere mate mw2 en bo1 zombies ) dat waren toch mijn MP games. Zelden zo'n leuke tijd gehad qua online gaming.
    Deze games ook echt helemaal kapot gespeeld; minimaal +100, 200 uur per game ofzo :p
    Bij de MP games van tegenwoordig heb ik dat niet echt meer.

    Hoop dat deze game daar verandering in gaat brengen. Want speel eigenlijk helemaal geen MP op dit moment. Maar goed, eerste trailer geeft mj in ieder geval (nog) geen WOW gevoel. Niet dat dat perse moet ofzo.
    Ben wel erg benieuwd naar de gameplay beelden.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ligt dat aan de spellen of aan ons?

    Vroeger als middelbare scholier en daarna student altijd lekker op tijd thuis. Je hoefde ook niks kon gewoon gamen voor het eten en in de avond ook nog als je geen andere plannen had.

    Nu kom je uit werk. Koken, eten, opruimen en kinderen naar bed. Weekenden zitten sneller vol met klusjes, familie, vrienden etc.

    Als je veel minder speelt zit je er minder in als vroeger en ben je minder getraind in mapkennis en alle trucjes en behendigheid. Bovenaan in de top 5 van het scorebord staatn is toch stuk leuker dan door de nieuwe generatie die wel volledig ingespeeld is en vaak speelt worden afgeknald.
     
    Zifnap, Nol, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515

    DAMN MISS THESE TIMES

    MA: ETEN!!

    BRB FF OBLIVION GATES CLOSEN
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Unreal tournament sniper only met Amerikaanse buddies

    ELKE MINUUT VD DAG




    EN NACHT
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Reckuuza = Yellow confirmed
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Waarom niet meteen een stap verder gaan? Laat ze het lekker gratis uitbrengen en ons dan ook nog eens 4-5 jaar van gratis content voorzien. Zul je zien dat je een hele grote community krijgt8)
     
    WorkingTitle en Jorrie vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    CTF FACING WORLDS NO SCOPE
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lichtelijk ethousiast. BF4 kapot gespeeld, BF1 en 5 vielen me zeer tegen. En tis EA.

    Effe wat gameplaybeelden afwachten. Heb wel weer eens zin in een ECHT goede BF game.
    En hopelijk ook weer destructive envirnments erin. Flatgebouwen die instorten, dammen die openbreken...dat was de shit in BF4 en maakte het zoveel leuker om een level te spelen, ook meerdere keren.
     
    Barbabravo, Alexknl en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Dat was echt gruwelijk ja. Dingen als die wolkenkrabber in Siege of Shanghai maken BF echt vet. Sowieso is dat gehele destruction in BF echt awesome
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina