"The game will not cost a full $60, and Ember Lab says you will be able to comfortably finish its story over a weekend."
Hangt van de invulling van je weekend af toch!? Daarnaast is kwaliteit > kwantiteit. Al helemaal als vader van een kleine, haha.
Kwantiteit boven kwaliteit. Alleen jammer dat er zo weinig games in dit genre uitkomen. Dan zou 8 tot 10 uur wel te kort zijn.
Ik eerst ook maar krijg mijn twijfels. Het ziet er fantastisch uit in sfeer maar denk dat we met Ratchet and Clank verwend raken. Daarnaast ben ik van bang dat dit meer op kinderen is gericht wat leid tot simpele gameplay met weinig variatie in combat.
Ik heb hetzelfde. Eerste trailer zag er geweldig uit, maar nu we gameplay zien en de wereld, maakt het toch wat minder indruk. De animatie van Kena, de wereld zelf, de gameplay … ik ben nog niet helemaal overtuigd. Zit veel potentie in, The Rot is schattig, maar ik ben een beetje bang dat het qua afwisseling misschien niet veel te bieden heeft.
1; ‘kunt’, niet ‘kan’. 2; Leuk als je een zeilboot hebt, maar sommige mensen moeten hun hele leven roeien. In sommige gevallen ligt je bootje op de bodem van de zee en mag je gaan zwemmen. 3; … maar ik ben een optimist, zoals je merkt, dus ik hoop dat Kena gewoon heel tof wordt.
Ook met zwemmen kom je er wel. De boot is een extraatje. Ik heb het even op de van Dale site opgezocht. Kan/kun, het mag beiden. Het verschil zit ’m in de stijl: je kan is informeler en meer spreektaal. EDIT: dit is een betere afmeting.
Schitterende box-art. Ook een van de weinige waarbij het blauwe hoesje niet clashed met het design, omdat het blauw mooi terugkomt in de afbeelding.
Kijk naar deze uit. Ja, het gaat geen R&C kwaliteit worden, maar de prijs is er dan ook naar. Scheelt wel effe de helft. Tis geen AAA titel, en een eerte game voor de studio, dan vind ik dit neerzetten best knap.