Ik snap de updates rondom deze game echt niet. Artworkje hier, sound exampletje daar. We weten het inmiddels wel. Game moet najaar uitkomen en so far complete trash gameplay reveal gezien en paar plaatjes van pistolen. Ja echt zin in zo
Mjah, 70 euro voor Battlefield en dan nog extra dokken voor events via Battle Pass, of Halo, met veel grotere community, gratis. Lastig, lastig ... Ik heb geen reet met Halo en ben fan van Battlefield, maar denk dat Halo Infinite mijn keuze zal worden qua shooter dit najaar.
Meh?? Serieus? Wow! Ik ben echt zo enthousiast na de trailer. Ziet er waanzinnig goed uit. Nostalgie en vernieuwend tegelijkertijd. Helemaal niet verwacht, maar volledig om. Kom maar op met Infinite!
Ja dit is ook de eerste keer dat mijn mening veranderd is en de game er misschien toch wel gaat komen. Ik ben positief verrast terwijl ik eigenlijk met al die voorgaande trailers al had besloten de game over te slaan.
Het lijkt wel wat meer op een ouderwets gezellige CTF match. Merk op dat de trailer weinig laat zien van de powers en menuutjes rond deze matches, dus misschien is het allemaal niet zo eenvoudig (lees: old skool) als het lijkt.
Yup alleen die verloopt niet zoals de meeste battle passes. "Halo Infinite’s battle passes never expire, only offer cosmetic items - Polygon" https://www.polygon.com/22533332/ha...otransactions-armor-customization-battle-pass
Ja voor nu ja We kunnen overal wel beren op de weg zien natuurlijk. Alles is een moment opname en weten we nooit hoe dat in de toekomst komt of verloopt.