Ik ben gisteren met AC Unity gestart. Wat een detail in de wereld gestopt zeg. Van AI scripts tot animaties, van interieuren in huizen waar je doorheen rent, van menigten tot beelden en geluiden. Waarschijnlijk was deze game te ambitieus voor de vorige generatie, maar Unity komt anno 2021 prima tot zijn recht. Pareltje als het om de opbouw van sfeer gaat. Nicely done Ubi.
Grappig, ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik kende de game al wel (uitgespeeld destijds), maar het viel mij ook op dat de game meer dan goed met de huidige games mee kan komen. Wat de hoofdpersoon mist aan charme (maar ja, zie maar eens te concurreren met Ezio) maakt de stad Parijs met alles wat er plaatsvindt en de vele prachtige details bijna volledig goed. Eigenlijk is de game nu met FPS-boos (60fps steady) eindelijk pas zoals 'ie had moeten zijn
Unity is geweldig! Wil m nog n keertje spelen, opnieuw beginnen...als die @#€_& xbox series X n keertje te koop is. Origins is overigens ook echt WTF zo mooi.
Series X was van de week wel aan te komen hoor. Eerst had BCC een voorraad en vrijdag was de console redelijk lang beschikbaak via Bol.com.
Als je nu al zo lang wacht op een Series X zou ik nog even 3-4 maanden volhouden tot er straks een leuk bundeltje in de winkel ligt … Als je een XBO X hebt is er sowieso nog weinig reden om voor een upgrade te gaan, imo, tenzij je echt 4K moet spelen.
Meen je.. Ik heb zo'n notificatie aanstaan bij Bol.com als ie beschikbaar is, maar ik krijg nooit een mail..
Ik dacht hetzelfde...bundel Heb n Xbox one en Pioneer kuro, maar wil graag 4k spelen... Assassin's Creed origins en de nieuwe. Komt dan meteen n lg oled
Ik heb hetzelfde; Zodra ik upgrade naar current-gen, dan ook een 4K Oled, maar vooralsnog blijf ik nog even op mijn 1080p plasma.
Gister mee begonnen op mijn Series S met fps boost. Wat een lekkere game zeg, ziet er zo goed uit. Beter dan AC Valhalla lol...