1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is inderdaad leuk hoe ze er een soort bordspel / war table van hebben gemaakt qua stijl.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is het een beetje zoals Fire Emblem?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Oh nee, totaal niet. Dit heeft voor zover ik weet geen RPG elementen. Dit is puur strategie op kleine schaal.

     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan mij niet voorstellen dat Advance Wars een game is die je lang op de bank speelt, maar met je Switch onderweg is dit een heel ander verhaal :thumbs: Wat was dit verslavend zeg.

    Kudos voor de "Re-boot camp" pun
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit was dan ook het enige interessante van die hele Direct.

    Ja ik speelde dit vroeger met een klasgenoot in de bus onderweg naar school. Mooi spel!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mwuah, er waren wel meerdere interessante dingen, maar niets schokkends. Eigenlijk geldt dat voor het geheel aan aangekondigde games de afgelopen week.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Geen nieuwe switch versie dus?
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Meest teleurstellende E3 die ik me kan heugen. Zal ongetwijfeld te maken hebben met Corona (veel thuiswerken) en het feit dat de nieuwe consoles nog nauwelijks verkrijbaar zijn, dus dan is het logischer om grotere releases nog even uit te stellen tot meer mensen een nieuw apparaat hebben staan, maar toch ...
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    E3 is ook wel een beetje 2010 toch? Wie gaat er nu nog hele avonden persconferenties zitten kijken?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Zifnap sowieso
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik heb echt totaal niks gevolgd de laatste maanden. :+
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Vind ik niet. Tot voor kort hebben we nog prima Gameshows gehad, waarbij vooral 2017 of 18 natuurlijk uitblink tot grote titels als Final Fantasy 7 Remake en Shenmue 3 geshowed werden, en iedereen (positief) flipte.

    Vorig jaar natuurlijk ook Corona en weinig nieuws, en dit jaar dus nog minder.

    Zo'n show valt of staat met wat developers willen laten zien. Denk dat het onder veel gamers nog wel leeft, maar als het zo moet dan hebben dit soort evenementen idd.weinig zin meer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sorry dat ik je oud laat voelen, maar dat was zelfs in 2015, 6 jaar geleden. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het is grappig om te lezen hoe sommigen corona alweer zijn vergeten. Het gaat niet overal goed in de wereld jongens. Dus ja, wat Yi-Long zegt. Grote evenementen en bijhorende buzz komen heus wel weer. Dat is niet ineens passé.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is al jaren dat het achteruit gaat, dat heeft niet iets met corona te doen.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is het wel een beetje. Ontwerpers kunnen zelf hun momentje pakken en hebben geen beursvloer nodig zoals vroeger met alle journalisten.

    Je nodigt gewoon journalisten bij jouw op kantoor uit en laat ze verslag doen via hun eigen Youtube kanaal of je maakt zelf trailers als ontwerper. Ook betaal je influencers op jouw spel te spelen.
    De papieren Power Unlimited is ook niet meer zo populair als die überhaupt nog bestaat.

    Veel ontwerpers ken niet meer en hebben zelfs hun eigen beurs of event.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dan is corona misschien wel de doodssteek, maar ik denk niet dat dit soort grootschalige evenementen ineens verdwijnt. Hoe krachtig de invloeden van influencers ook zijn, er is iets speciaals met over zo'n gamebeurs vloer lopen. Het verbindt gemakkelijk mensen, zelfs wanneer je niet van hetzelfde platform of genre houdt. Diezelfde buzz proef je niet online. Dus misschien wordt het wel kleiner, waarschijnlijk ook door toenemende kosten, maar ik denk dat de wereld nog steeds behoefte heeft aan een soort go-to beurs waar iedereen over praat.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Heeft meer met de organisatie van E3 te maken dan met interesse van gamers in dit soort evenementen. Afschaffen booth babes, dure tarieven die ze eisen van devs en publishers om daar te staan, etc. Natuurlijk zeg je dan als een Sony; Prima, huren we zelf ergens een zaaltje en gooien we daar vandaan een live-stream naar de media en onze fans.

    Als je er echt een festival van maakt, met leuke activiteiten, betaalbare prijzen, cosplay, grote presentaties, etc, dan is het schitterend voor alle fans, maar het is de afgelopen jaren gewoon afgebroken door de organisatie, en vervolgens leggen ze, zoals wel vaker, de schuld niet bij zichzelf, maar bij ‘het internet’ …
     
    Zifnap en BigSyke vinden dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bovendien lekt het merendeel ook al uit voordat het event begint, dat is ook altijd tegenvallend.
     

Deel Deze Pagina