1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Wat een unieke, charmante JRPG. Het lijkt wel bijna een adventure game, met die prachtige sprookjesachtige achtergronden.

    EDIT: De Steam summer sale is gestart en dit jaar heb ik gekozen voor Gris. Heel veel goede dingen over deze titel gehoord. Ik denk wel dat dit indruk op mij gaat maken... :)



    EDIT: En de andere titel is Wolfenstein 2. Echt totaal wat anders haha. Tijd om wat nazies vanuit een rolstoel te knallen. :whistle:

     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2021
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Gris was wel mooi ja, veel plezier.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Alweer een anime ARPG dacht ik in het begin... maar naar een tijdje naar de combat te hebben gekeken ben ik toch wel positief verrast. Combat is ontzettend vloeiend en heeft veel te bieden, maar dit is toch geen spel van Platinum Games? Nee, maar wel van de makers van de "Tales... " serie en dat verklaart een hoop.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    GOTY 2021

     
    Jimmy J., B Tender en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eindelijk de next-gen ervaring waar we allemaal op zaten te wachten …
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Easy Allies review GG Strive een 9!




    @Zifnap Easy Allies geeft veel.lof voor twee dingen. Makkelijk instappen voor beginners en matchmaking waarbij je heel.goed tegen gelijke skill wordt gematchd.
    Ga nu sterk overwegen hem te kopen. Niks voor jou?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2021
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Toch maar gekocht en hij is supertof.

    Dat lobby systeem werkt goed. Mensen waartegen ik speel zijn van gelijkenskill wat zorgt voor vette matches. Ook goede netcode zonder lag.

    Wel veel te leren nog. Zowel.ikzelf als tegenstanders gebruiken meter alleen nog voor supers. Beiden doen we nog niet aan Roman Cancels. Dit is het unieke systeem in dit spel waar heel veel mee mogelijk is.

    Ben begonnen met Ky Kiske. Dat is beetje de Ryu van het spel. Nu ik wat potjes erop heb en de karakter verschillende kennen maar eens een echte main kiezen. Ik twijfel nog tussen Potemkin: de grappler vergelijkbaar met Zangief en Axl Low die met hakmessen aan een ketting vecht en juist net als Dhalsim lange afstandsaanvallen heeft.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zeker, ziet er goed uit. Maar ik ga juist een semi-verbouwing in. Dus kom de komende maanden minder aan nieuwe games toe, naast hetgeen dat ik nu tussendoor speel (AC Unity).
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Verbouwen gaat altijd meer tijd inzitten dan gepland inderdaad.

    Unity is ook een goede keuze. Denk na Ac2 mijn favoriete Ac
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik weet dat de PS5 groot is, maar om je huis er voor te verbouwen gaat wel heel ver.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Nee, voor de Series X. Leg er een nieuwe open haard voor aan. De Xbox is het ontstekingsmechanisme.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    GOTY
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    De remastered versie van Skyward Sword is hier. Maar is het ook een goede Zelda? De nieuwe "button only" besturing roept tegenstrijdige reacties op. En dat geldt eigenlijk ook voor de reviews in het algemeen m.b.t. hoe goed (of niet) Skyward Sword als Zelda nu is.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maakt toch geen moer uit. Nintendo fans kopen het omdat ze er van houden dat Nintendo nooit serieuze kortingen uitdeelt. Daarom zijn die games zo goed.
     
    schijterwt en Tyrant vinden dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is dit voor vaag verhaal? Ze kopen het omdat ze er van houden dat er nooit serieuze korting wordt uitgedeeld? En daarom zijn de games zo goed?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Haha... Yellow has spoken.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik weet niet wat jij hebt gerookt, maar ik wil het ook!

    Ik ken eigenlijk geen een Zelda game die niet goed is. Het kan je ding zijn of niet, dat is een ander verhaal. Het hele motion gebeuren bij deze game vond ik maar niks, dus ik ben wel blij met de nieuwe besturing.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gasten. Het was een grapje. Doelde meer op de hoge prijzen van hun games. Als er één console of dev goed omgaat met kortingen, dan is het Sony imo. Vind het gewoon raar dat Nintendo de games altijd zo hoog geprijsd houdt. 8)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waarom is het raar? Bijvoorbeeld bij de bestverkochte games in Europa in de eerste helft van dit jaar zaten meerdere Nintendo games uit 2017 (Mario Kart in de top 3 ). Waarom zou je dan uit business oogpunt hoge kortingen gaan geven op je games? Het zijn hoge kwaliteit evergreen titels.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2021
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Op brandhout is het ook makkelijk korting geven natuurlijk ;)
     

Deel Deze Pagina